کد خبر: 146469
A

وقتی عطش انتقام از مهر مادری سبقت می‌گیرد/ ربودن دختر 4 ساله برای انتقام از شوهر سابق!

اواخر آذر امسال مرد جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت: چند سال قبل از همسرم جدا شدم چون او بیماری اعصاب و روان داشت من حضانت دختر 4 ساله و پسر 2 ساله‌ام را گرفتم. روز گذشته قرار شد همسر سابقم به خانه ما مراجعه کند و فرزندانم را به مدت چند ساعت ببیند اما هنگامی که از سرکار به خانه بازگشتم متوجه شدم دختر 4 ساله‌ام در خانه نیست.

وقتی عطش انتقام از مهر مادری سبقت می‌گیرد/ ربودن دختر 4 ساله برای انتقام از شوهر سابق!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران ؛ سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از اظهارات مرد جوان برای تحقیقات میدانی راهی خانه وی شدند و در بررسی‌های اولیه پی بردند، مرد جوان یک دوربین‌ مداربسته برای کنترل فرزندان خود در خانه جاسازی کرده است. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی از طریق فیلم دوربین مداربسته لحظه به لحظه ربوده شدن دختر 4 ساله را مشاهده کنند که در ادامه مشخص شد، مادر و پدربزرگ این کودک اقدام به آدم‌ربایی کردند و به مکان نامعلومی متواری شدند.

سرهنگ ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، بلافاصله وارد عمل شدند و با شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی پی بردند، متهمان دختر 4 ساله را به یکی از استان‌های غربی ایران بردند و با این کار قصد انتقام‌جویی از پدر این کودک را دارند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان اداره یازدهم در گام بعدی پس از دریافت مجوزهای لازم از مرجع قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهی محل مورد نظر شدند و متهمان را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند و از مخفیگاه آنها دختر 4 ساله پیدا و به آغوش پدر بازگردانده شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و در بررسی‌های ابتدایی به جرم ربودن دختر 4 ساله از خانه شاکی با انگیزه انتقام‌گیری از وی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: خبرآنلاین 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر