کد خبر: 146582
A

سخنگوی سپاه: رهبری خورشید تابناک امت اسلامی در عصر جدید هستند/دیدار روسای جمهور آلمان و فرانسه با بازیکن پرخاشگر و زنی بدون استحکام خانواده از عجایب تاریخ بشریت است/ دشمنان به التماس از ما افتاده اند

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن تمام شکست ها و ناکامی های خود را ناشی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب می داند که همچون خورشید تابناک امت اسلامی در عصر جدید هستند و تا زمانی که مردم مقاوم و جان برکف هستند، اجازه کوچکترین پیروزی را به دشمن نخواهند داد.

سخنگوی سپاه: رهبری خورشید تابناک امت اسلامی در عصر جدید هستند/دیدار روسای جمهور آلمان و فرانسه با بازیکن پرخاشگر و زنی بدون استحکام خانواده از عجایب تاریخ بشریت است/ دشمنان به التماس از ما افتاده اند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار رمضان شریف در اجتماع بزرگ قزوین به مناسبت گرامیداشت 9 دی که پیش از ظهر امروز در میدان آزادی(سبزه میدان) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مردم قزوین جزو استان های پیشرو و حمایتگر انقلاب اسلامی، آرمان های حضرت امام و تدابیر رهبر فرزانه بوده و هستند.

وی افزود: خدا را شاکریم که ۴۳ سال مقاومت، پایمردی و جانفشانی ملت، دشمنان را به ورطه سقوط و یاس کشانده است.

سخنگوی سپاه پاسداران مبدا به وجود آورنده فتنه ۸۸ را که منتهی به فتنه ۹ دی شد، را با منشا اغتشاشات اخیر یکی دانست و ادامه داد: منشا اغتشاشات اخیر همان منشأ به وجود آورنده جنگ تحمیلی، گروهک های تروریستی و منافقین، گروهک های کوموله و دموکرات کردستان و حجش الزور در سیستان و بلوچستان است.

 

سردار شریف اضافه کرد: دشمن همچون گذشته به دنبال براندازی نظام و تجزبه کشور و از بین بردن سرمایه هایی است که در طول ۴۳ سال گذشته به دست آمده است.

وی خاطر نشان کرد: آرمان های انقلاب همچون خورشید تابناک می درخشد و الهام بخش مردم جهان است و مسلمانان به داشتن رهبر انقلاب و آزادیخواهان و مسلمانان به داشتن فرمانده ای لایق همچون قاسم سلیمانی افتخار می کنند که همه اینها از برکات انقلاب اسلامی است.

این مقام نظامی تصریح کرد: در گام اول انقلاب و طی 40 سال گذشته به برکت حمایت های رهبران عزیز انقلاب اسلامی و تلاش های مجاهدانه مردم و خون پاک شهدا توانستیم بنیان های انقلاب را مستحکم کنیم و امروز روی سکوی مستحکمی ایستاده ایم و دشمنان در نهایت ضعف هستند که این مهم، اغراق نیست بلکه واقعیت موجود است.

 

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: اینکه رییس جمهور آلمان با بازیکن پرخاشگر، ملاقات و به کمک او می خواهد ایران را آزاد کند و رئیس جمهور فرانسه هم با زنی بدون استحکام خانواده ملاقات می کند و می خواهد مردم ایران را آزاد کند از عجایب تاریخ بشریت است.

سردار شریف ادامه داد: کسانی که با الفبای سیاست و روابط بین الملل آشنا هستند می دانند که استحکام نظام اسلامی قدرتمندتر از چیزی است که دشمنان در اندیشه های تهی خود دارند و در فضای مجازی منتشر می کنند.

وی تصریح کرد: ۴۳ سال است که با آمریکایی های جنایتکار، صهیونیست های غارتگر و پلید و گاوهای شیرده استکبار جهانی دست و پنجه نرم می کنیم، آنها در بدترین شرایط هستند و ایران اسلامی به فضل الهی امروز در بالنده ترین قله های اقتدار قرار دارد.

این مقام نظامی افزود: دشمنان به ما التماس می کنند که دست از توسعه منطقه ای خودتان بردارید و اذعان می کنند ایران سرنوشت جنگ اوکراین را تغییر داده و علت شکست ناتو و غرب شده است.

سردار شریف گفت: تا دیروز جمهوری اسلامی را یک کشور بدون علم و فناوری می دانستند اما به برکت تلاش مجاهدانه فرزندان این مرز و بوم در نیروهای مسلح کشور به چنان قدرتی رسیده ایم که دشمنان دندان طمع تجاوز نظامی به ایران را کشیده و می دانند اگر دست از پا خطا کنند با چه فاجعه ای مواجه می شوند.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: کسانی که در فتنه 88 در داخل کشور به دلیل اغراض سیاسی و عدم درک و فهم موقعیت کشور و انقلاب آب در آسیاب دشمن ریختند باید بدانند که حضور مردم در 9 دی پایان بخش فتنه بود. به فضل الهی و انفاس قدسی مقام معظم رهبری در 22 بهمن آن چنان صدای ملت را به گوش دشمنان خواهیم رساند که کاخ های متزلزل آنها بار دیگر به لرزه بیفتد.

سردار شریف اظهار کرد: ما با شهیدان و امام راحل پیمان بسته ایم و به رهبر معظم انقلاب اعلام کرده ایم که تا آخرین قطره خونمان برای تحقق تدابیر رهبری سر از پا نخواهیم شناخت، دشمنان خوب متوجه این موضوع شده اند و علیرغم تمام توطئه هایی که داشته اند آنچنان خوار و ذلیل شدند که رییس جمهور همسایه ما که در برخورد با سوریه دچار اشتباه استراتژیک شده بود امروز التماس می کند با مقامات سوری ملاقات کند.

وی انقلاب اسلامی را الهام بخش و شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت را مظهر اقتدار امت اسلامی ذکر و خاطرنشان کرد: صهیونیست ها از ماه مبارک رمضان سال گذشته تاکنون به دلیل در عرصه مبارزه بودن فرزندان فلسطین و لبنان صبح را تا شب به آرامش نرسانده اند. دشمنان نمی توانند به ملت بزرگ ایران که بر مبنای تعالیم متعالی قرآن و هدایت مرجعیت شیعه رشد یافته، آسیب بزنند.

این مقام نظامی رمز موفقیت جبهه مقاومت در برابر داعش را به نقل از سردار دلها وجود مرجع تقلید اسلام شناس و جهان شناس و متدین عنوان کرد و افزود: به تعبیر شهید سلیمانی علت شکست داعش و گروهک های امثالهم در این است که هیچ مبنای شرعی برای عمل در میدان ندارند.

سخنگوی سپاه پاسداران با طرح این سوال که چرا دشمن در اغتشاشات اخیر نوک فلش حمله خود را به سمت رهبری گرفته و در فضای مجازی برای تهاجم به رهبری تلاش می کند، توضیح داد: پاسخ این است که دشمن تمام شکست ها و ناکامی های خود را ناشی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب می داند که همچون خورشید تابناک امت اسلامی در عصر جدید هستند و تا زمانی که مردم مقاوم و جان برکف هستند، اجازه کوچکترین پیروزی را به دشمن نخواهند داد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر