کد خبر: 147857
A

کشف ۲۸ کیلو تریاک در پوشش خانواده

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از کشف ۲۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی استان کرمان خبر داد.

کشف ۲۸ کیلو تریاک در پوشش خانواده

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سرهنگ "سید امیرحسین موسوی" در گفت‌وگویی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه روزی کارکنان اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عناصر اصلی حمل و قاچاق مواد مخدر، محرز شد فردی به همراه همسر و فرزند معلولش در پوشش خانواده قصد انتقال محموله مواد مخدر یکی از شهرستان های استان کرمان را دارد.

️موسوی به هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و یکی از شهرستانهای جنوبی آن اشاره و افزود: طی هماهنگی قضایی و با هدایت لحظه به لحظه پلیس مواد مخدر این استان، خودرو سواری متهم در یکی از بلوار های اصلی آن شهرستان شناسایی و توسط ماموران متوقف شد.

️رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از بازرسی چندین ساعته خودرو و در نهایت کشف ۲۸ کیلوگرم تریاک که به صورت حرفه‌ای جاسازی شده بود، خبر داد و ضمن تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

منبع: خبرآنلاین 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر