کد خبر: 148033
A

جزییات پرونده عامل قتل چهار شهروند استان فارس/قاتل مسائل مالی را انگیزه خود اعلام کرده

رییس حوزه قضایی شهرستان فهرج از شناسایی و دستگیری عامل قتل چهار نفر در استان فارس، در این شهرستان خبرداد وگفت: قاتل در اعترافات  اولیه خود مسائل مالی و نزاع وسرقت را علت و انگیزه خود در وقوع قتل های ارتکابی اعلام کرده است.

جزییات پرونده عامل قتل چهار شهروند استان فارس/قاتل مسائل مالی را انگیزه خود اعلام کرده

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ امیرحسین بهجتی در تشریح جزییات این خبر افزود: با دستور قضایی، یک سارق مسلح توسط مامورین انتظامی شهرستان دستگیر و یک قبضه سلاح، به همراه مقادیری فشنگ و یک دستگاه خودروی سرقتی و مبلغ حدودچهل میلیون تومان وجه نقد از متهم کشف شد. 

این مقام قضایی با اشاره به این مطلب که پس از تفهیم اتهام در بررسی تکمیلی مشخص گردید نامبرده به اتهام چندین فقره قتل تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان فیروز اباد استان فارس است، عنوان کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص گردید، متهم با هویت جعلی قصد فرار به استان سیستان بلوچستان و سپس خروج از کشور را داشته است. 

رییس دادگاه عمومی شهرستان فهرج ادامه داد: متهم این پرونده پس از تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت با صدور قرار عدم صلاحیت به استان فارس اعزام شد. 

شایان ذکر است، این فرد در مرداد و مهر سال جاری و با استفاده از سلاح گرم، یک نفر را در شهرستان شیراز و سه نفر دیگر را در شهرستان فیروزآباد به قتل رسانده و تعدادی احشام را از آنان به‌ سرقت نموده است.

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر