کد خبر: 149278
A
با اعلام پلیس؛

کشف جسد زن جوان در خانه او

جسد یک زن جوان در خانه‌ او در مرکز تهران، کشف شد.

کشف جسد زن جوان در خانه او

به گزارش دیده بان ایران: جمعه بیست و یکم بهمن‌ماه، اهالی ساختمانی در محله جامی بوی تعفن مشکوکی را در یکی از واحد‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 129 جامی، امدادگران اورژانس و عوامل آتش‌نشانی شهرداری تهران راهی محل مورد نظر شده و پس از باز کردن درب خانه با جسد یک زن جوانی رو‌به‌رو شدند.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت با دستور وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امورجنایی پای در خانه مورد نظر گذاشتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض وارد شدن به این خانه بهم ریخته با جسد زن جوانی مواجه شدند که به دلایل نامشخصی فوت کرده بود و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی زمان مرگ متوفی 2 یا 3 روز قبل اعلام کردند.

کارآگاهان در تجسس‌ها از محل حادثه متوجه شدند به دلیل اینکه پکیج گرمایش خانه خراب بوده متوفی دو شعله گاز را برای گرم شدن روشن گذاشته و لباس بیرون برتن داشته است؛ همچنین کنار جسد چند قرص آرام‌بخش نیز کشف شد.

گفتنی است، با دستور «وحید ناصری» بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امورجنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر