کد خبر: 150232
A

آتش سوزی دو طبقه از ساختمان اداری در خیابان طالقانی

جلال ملکی از وقوع حریق در یک ساختمان اداری-تجاری در خیابان بهار، نرسیده به خیابان طالقانی خبر داد و گفت: ساعت ۱۰:۲۲ وقوع حریق در یک ساختمان اداری-تجاری به آدرس مذکور به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد و متعاقباً سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

آتش سوزی دو طبقه از ساختمان اداری در خیابان طالقانی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جلال ملکی از وقوع حریق در یک ساختمان اداری-تجاری در خیابان بهار، نرسیده به خیابان طالقانی خبر داد و گفت: ساعت ۱۰:۲۲ وقوع حریق در یک ساختمان اداری-تجاری به آدرس مذکور به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد و متعاقباً سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: این ساختمان دارای سه طبقی منفی بود که آتش‌سوزی در طبقات منفی رخ داده بود و دود و حرارت بسیار زیادی به اطراف متساعد می‌شد.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان همزمان با عملیات اطفا، به داخل ساختمان نفوذ کردند و تاکنون حدود ۱۰ نفر را از ساختمان خارج کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: بر اساس اظهارات حاضرین، طبقات منفی محل نگهداری صندلی‌های پلاستیکی بوده است و خوشبختانه تاکنون این حادثه فوتی نداشته و عملیات کماکان ادامه دارد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر