کد خبر: 151364
A

۵ گروه جدیدی که می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت‌نام کنند/ مهلت تا پایان امشب+لینک ثبت نام

زمان و نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۵ گروه جدیدی که می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت‌نام کنند/ مهلت تا پایان امشب+لینک ثبت نام

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صادق ستاری‌فرد با بیان اینکه تا این لحظه ۴۸۰ هزار نفر برای شرکت در آزمون استخدامی جذب آموزگار دوره ابتدایی اقدام کرده‌اند، اظهار کرد: سال گذشته ۱۶۰ هزار نفر در آزمون استخدامی ثبت‌نام کرده بودند و ۵۷ هزار نفر برای مصاحبه دعوت شدند، اما امسال با گسترش رشته‌ها و تسهیلگری برای شرکت کنندگان در آزمون، فضای رقابتی بهتری شکل گرفته است که امکان شناسایی و گزینش معلمان کارآمد و توانمند را فراهم می‌کند.

وی افزود: برای تجربه، سوابق آموزشی، فرهنگی، تربیتی و سوابق تحصیلی، علمی و پژوهشی هم همانگونه که در دفترچه قید شده، امتیازاتی پیش‌بینی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه اخیرا امکان ثبت‌نام و شرکت در آزمون برای پنج گروه دیگر ایجاد شد، گفت: فارغ از اینکه افراد در چه رشته‌هایی و چه دانشگاهی شرکت کرده اند به شرط دو سال سابقه خدمت آموزشی_تربیتی و حداقل مدرک کارشناسی یا هم‌تراز می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

ستاری‌فرد افزود: این پنج گروه عبارتند از (نیروهای خرید خدمات، نهضت سوادآموزی، حق‌التدریس)، (معلمان مدارس غیردولتی)، (نیروهای شاغل در مهدهای کودک و پیش‌دبستانی) و (افرادی که دارای سابقه فعالیت آموزشی، فرهنگی و تربیتی هستند)، (معلمان و مدرسان دارالقرآن‌ها).

وی همچنین پیش از این گفته بود: امروز آخرین مهلت ثبت‌نام است و دیگر تمدید نمی‌شود و درخواست می‌کنیم داوطلبان تا ساعت ۲۴ ثبت نام کنند. آزمون استخدامی ۸ اردیبهشت سال آتی برگزار می‌شود. منابع آزمونی هم اعلام شده و از سردرگمی افراد جلوگیری می‌کند.

برای ثبت نام (اینجا) کلیک کنید

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر