کد خبر: 151415
A

پلمب پارک طبیعت گردی در کویر یزد به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از پلمب پارک طبیعت گردی با فعالیت غیر مجاز در کویر یزد خبر داد.

پلمب پارک طبیعت گردی در کویر یزد به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از پلمب پارک طبیعت گردی با فعالیت غیر مجاز در کویر یزد خبر داد.

«احمد آخوندی» ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به فعالیت یک پارک طبیعت گردی بدون اخذ مجوز بهره‌برداری و برگزاری برنامه‌ای خارج از شئونات اسلامی، موضوع از طریق اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد پیگیری و با اخذ مجوز از دادستان مرکز استان و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی نسبت به پلمب مجموعه اقدام شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ادامه داد: از مدیر مجموعه به علت انجام فعالیت‌های گردشگری غیر مجاز شکایت به عمل آمد.
 
آخوندی ضمن اشاره به تعطیلی این مجموعه، گفت: توصیه ما به همه واحدهای گردشگری این هست که با اخذ مجوز از مراکز ذیصلاح و با انجام برنامه های در راستای شئونات اسلامی نسبت به برگزاری مراسم‌ها اقدام کنند چرا که اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز قاطعانه با هرگونه خارج از عرف شئونات اسلامی و بدون اخذ مجوز برخورد خواهد کرد.
 
این مسئول افزود: همه باید بدانند برنامه‌هایی که قصد دارند برگزار کنند باید در راستای فرهنگ عمومی مردم دارالعباده و متناسب با زیست عفیفانه مردم عزیز استان یزد باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر