کد خبر: 15175
A

سردار رادان: ساختار و ماموریت‌های پلیس فتا باید تغییر کند

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی گفت: بیش از 28 مرکز و دانشگاه در حوزه فناوری به ما کمک می‌کنند و با اندیشمندان هم در ارتباط هستیم.

سردار رادان: ساختار و ماموریت‌های پلیس فتا باید تغییر کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سردار احمدرضا رادان، رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی در خصوص تهدید مسائل سایبری برای کشور و برنامه‌هایی که این مرکز برای آینده این حوزه دارد، گفت‌: یکی از محورهایی که در اولین همایش مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی به آن خواهیم پرداخت حوزه فن‌آوری ناجا در آینده است. مسائل سایبری یکی از قسمت‌های حوزه فن‌آوری است که به آن خواهیم پرداخت.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی ادامه داد: اگر پیچیدگی‌های آینده در این حوزه‌ هم باشد پلیس فتا یا حوزه فناوری ناجا در آینده باید تغییر کرده باشد. این تغییر چه در سازمان، چه در ساختار و چه در انجام ماموریت‌ها باید وجود داشته باشد تا از آنها استفاده کنیم.

سردار رادان به همکاری مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی با خبرگان و نخبگان پرداخت و در این مورد گفت: بیش از 28 مرکز و دانشگاه در این حوزه به ما کمک می‌کنند که با اندیشمندان هم در ارتباط هستیم. باید اشاره کنم که در بین این اندیشمندان، نخبگان و خبرگان هم به ما کمک خواهند کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر