کد خبر: 15849
A

قاتل خرم‌آبادی در مشهد به ۴قتل اعتراف کرد/ تیراندازی با کلاشنیکف در یک نزاع طایفه‌ای

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت : قاتل خرم آّبادی که به مشهد گریخته بود،به چهار فقره قتل با همکاری پدرش اعتراف کرد.

قاتل خرم‌آبادی در مشهد به ۴قتل اعتراف کرد/ تیراندازی با کلاشنیکف در یک نزاع طایفه‌ای

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ قاضی علی اکبر احمدی نژادافزود : این مرد 31 ساله روز گذشته با مراجعه با یکی از کلانتری های مشهد به این جنایت اعتراف کرد .

وی بیان کرد: این فرد به تیراندازی در یک نزاع طایفه ای اعتراف و بیان کرد : در این نزاع پس از اینکه طرف مقابل در خیابان محل سکونتشان در خرم آباد پدرش را با ضربات چاقو مجروح کرده بود ، وی اقدام به تیراندازی با سلاح کلاشینکف کرده است.

احمدی نژاد ادامه داد: طبق اعترافات متهم، پدرش پس از اینکه وی به یکی از افراد طرف مقابل شلیک کرده بود ، سر وی را بریده و وی را به قتل رسانده است.

وی گفت: همچنین پدرش 3نفر دیگر را نیز در جریان این نزاع به قتل رسانده است.

احمدی نژاد با اشاره به وقوع چهار فقره قتل در جریان این پرونده، افزود: متهم پس از انجام این جنایت دچار عذاب وجدان شده بود و از آن جایی که از نزاعهای طایفه ای نیز در استان خود هراس داشته لذا برای اعتراف به این اقدام به مشهد آمده بود.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بیان کرد: از آنجا که محل وقوع جنایت در خرم آباد بوده لذا متهم پس از تشکیل پرونده امروز به خرم آّباد منتقل می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر