کد خبر: 16141
A

ممنوعیت انجام عملیات عمرانی در معابر پایتخت/ آماده‌باش پلیس‌راهور در روزهای پایانی سال

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت انجام عملیات عمرانی در معابر تهران از ۱۵ اسفند ماه خبر داد.

ممنوعیت انجام عملیات عمرانی در معابر پایتخت/ آماده‌باش پلیس‌راهور در روزهای پایانی سال

دیده بان ایران - سرهنگ محسن ترابیان درباره اقدامات ترافیکی پلیس در آستانه سال نو و روزهای پایانی امسال اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای مدیریت و روان‌سازی ترافیک پایتخت در روزهای پایانی سال و همچنین سال جدید انجام شده و ماموران پلیس راهور نیز در این ایام در آماده باش کامل هستند.

وی از ممنوعیت انجام عملیات عمرانی در معابر پایتخت از ۱۵ اسفند ماه خبر داد و گفت: با توجه به افزایش حجم تردد عابران پیاده و همچنین خودروها در سطح معابر و به ویژه اطراف مراکز خرید این ممنوعیت اجرا شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت. در این خصوص هماهنگی‌های لازم نیز با شهرداری انجام شده است.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اتخاذ تمهیدات ترافیکی در اطراف نمایشگاه‌های بهاره نیز خبر داد و افزود: با توجه به افزایش حجم تردد در محورها و معابر منتهی به این نمایشگاه‌ها که در پنج نقطه از تهران برگزار شده است، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در این معابر حضور داشته و با تخلفات رانندگی برخورد خواهند کرد.

ترابیان ادامه داد:‌ علاوه بر این مراکز، ماموران پلیس راهور در اطراف مراکز خرید نیز حضور داشته و برنامه‌ریزی‌های لازم برای روان‌سازی ترافیک در این مراکز به ویژه منطقه ۱۲ تهران و محدوده بازار بزرگ تهران انجام شده و ماموران با حداکثر توان در این محل‌ها مستقر خواهند شد تا رفت و آمد شهروندان با ازدحام کمتری انجام شود.

وی از برخورد ماموران پلیس با تخلفاتی همچون تخلفات ساکن، توقف در محل غیرمجاز و ... خبر داد و گفت: درخواست ما از شهروندان همکاری با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی است، اما قطعا اگر افرادی بخواهند با تخلف خود مانع دیگر شهروندان شده و در رفت و آمدشان اخلال ایجاد کنند، پلیس با آنها برخورد خواهد کرد.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از شهروندان خواست که برای حضور در مراکز خرید از ناوگان حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کرده و تا حد امکان از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند، اما اگر مجبور به استفاده از وسیله نقلیه شخصی خود هستند، حتما آن را در محل‌های مجاز و پارکینگ‌ها پارک کنند.

 

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر