کد خبر: 16146
A

بازداشت قاتل معلم سراوانی که جلو چشم خانواده‌اش کشته شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: بامداد امروز با تلاش یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، فردی که به دلیل اختلافات خانوادگی، معلمی را در شهرستان سراوان با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

بازداشت قاتل معلم سراوانی که جلو چشم خانواده‌اش کشته شد

دیده بان ایران - سردار حسین رحیمی گفت: در پی قتل مسلحانه معلمی در شهرستان "سراوان" در تاریخ پنجم اسفندماه سال جاری بررسی موضوع به طور ویژه توسط کارآگاهان پلیس آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان پلیس پس از وقوع این قتل با پایش های میدانی، سر نخ هایی از اختلافات قومی و خانوادگی در وقوع این قتل به دست آوردند و در ساعات اولیه هویت قاتل فراری را که از بستگان مقتول بوده شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: قاتل دارای سوابق کیفری از جمله اعتیاد به مواد مخدر و سرقت بوده است. در تعاقب اقدامات فنی و اشراف یگان های اطلاعاتی پلیس، تمام محل های تردد احتمالی این قاتل مسلح به طور نامحسوس تحت نظر قرار گرفت و بامداد امروز در منزلی در حاشیه شهرستان سراوان به همراه فردی که در اختفای وی همکاری داشته بود، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

رحیمی گفت: متهم در تحقیقات تخصصی کاراگاهان پلیس به انجام قتل این معلم اعتراف و انگیزه خود از قتل را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

گفتنی است؛ نیمه شب پنج اسفند افراد مسلح وارد منزل "ایوب حسین‌زهی" از طایفه حسین‌بر در شهر "گشت" از توابع شهرستان سراوان شده و با بستن دست و پای همسر و فرزندانش، این معلم را به قتل می‌رسانند.

 

 

منبع: میزان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر