کد خبر: 16397
A

استقرار گشت های محسوس و نامحسوس در سطح شهر و مراکز خرید

رئیس پلیس تهران گفت: نیروهای محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهر و مراکز خرید به منظور تامین امنیت شهروندان مستقر می شوند.

استقرار گشت های محسوس و نامحسوس در سطح شهر و مراکز خرید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ او با اشاره به آغاز استقرار نیروهای پلیس های تخصصی در معابر اصلی و همچنین مراکز خرید سطح شهر تهران در ایام پایانی سال گفت: با توجه به افزایش حضور شهروندان در مراکز خرید، نمایشگاه های بهاره و همچنین تردد در مسیرها و معابر اصلی از هفتم اسفند ماه امسال، نیروهای پلیس راهور با استفاده از 50 درصد نیروی موجود در محل های پر ازدحام استقرار یافته و به برقراری نظم و تسهیل آمد و شد شهروندان می پردازند.

این مقام انتظامی، ضمن اشاره به حضور گشت های محسوس و نامحسوس، پلیس های تخصصی در این محلات خصوصا در مراکز خرید، گفت: پیش از این، افراد مشکوک و سارقان سابقه دار از سوی ماموران پلیس رصد شده و تحت کنترل قرار می گیرند تا در صورت بروز تخلف و هنجار شکنی از سوی آنها، برخورد قانونی صورت گیرد.

وی با توصیه به شهروندان مبنی بر این که از حمل مقدار زیاد پول نقد خودداری کنند، افزود: در مواقع ازدحام و شلوغی جمعیت خریدار در روزها و شب های پایانی سال و حضور مردم برای خرید در مراکز تجاری و فروشگاه ها، این فرصت را به سارقان می دهد تا با پرسه در بخش های مختلف مراکز خرید و اقدام به سرقت پول نقد شهروندان کنند. بنابراین استفاده از کارت های عابر بانک و عدم استفاده از پول نقد می تواند این امکان را از سارقان بگیرد.

رئیس پلیس تهران در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و ترافیکی در مورد پارک خودرو و استفاده از راهکارهای پیشگیرانه از سرقت که از سوی پلیس ارایه می شود، توجه داشته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر