کد خبر: 16653
A

طرح سوال از شهردار اهواز در ۲۶ اسفندماه

رئیس شورای شهر اهواز اتفاقات اخیر در حوزه شهرداری را تکان‌دهنده و نگران‌کننده دانست و گفت: به منظور شفاف‌سازی در رابطه با این اتفاقات 26 اسفندماه جلسه طرح سؤال از شهردار اهواز به صورت علنی برگزار خواهد شد.

طرح سوال از شهردار اهواز در ۲۶ اسفندماه

دیده بان ایران - «هوشنگ شیرمردی» در رابطه با جلسه روز دوشنبه شورای شهر و اظهارات شهردار اهواز و برخی اعضای شورا در خصوص اتفاقات اخیر و بازداشت برخی از مدیران شهرداری، اظهار کرد: برخی از اعضای شورای شهر، خواهان برگزاری یک جلسه غیرعلنی و خصوصی با حضور شهردار جهت تشریح جزئیات اتفاقات اخیر صورت گرفته در حوزه شهرداری هستند. اما بقیه جلسات شورای شهر و با حضور رسانه‌ها و مردم برگزار خواهد شد.

وی افزود: اتفاقات اخیری که در حوزه شهرداری مشاهده کردیم، به هیچ‌وجه قابل قبول نیست. از این بابت من از مردم عذرخواهی کردم اما شهردار عذرخواهی نکرد. اگر اعضای شورای شهر، خودشان را به آب و آتش می‌زدند شاید می‌شد از بروز چنین اتفاقای جلوگیری کرد اما علت اصلی این اتفاقات به سوءمدیریت، ضعف نظارتی و رعایت نکردن قانون توسط افراد خاطی بازمی‌گردد که موجب گله‌مندی مردم شده است.

رئیس شورای شهر اهواز، بازداشت شماری از مدیران شهرداری و اتفاقات اخیر در حوزه شهرداری را تکان‌دهنده دانست و با اشاره به اظهارات شهردار اهواز در جلسه روز دوشنبه شورای شهر مبنی بر این که این اتفاقات ممکن است در هر مجموعه‌ای رخ دهد، عنوان کرد: به هیچ وجه چنین مسائل و اتفاقاتی عادی و قابل گذشت نیستند. اتفاقات اخیر بسیار نگران‌کننده و غیرعادی است.

شیرمردی افزود: جهت شفاف‌سازی این اتفاقات و همچنین مسائل دیگر، 26 اسفندماه جلسه طرح سؤال از شهردار با حضور رسانه‌ها و مردم به صورت علنی برگزار خواهد شد و شهردار در این جلسه باید پاسخگوی این اتفاقات و دیگر مسائل باشد. مردم هم می‌توانند در این جلسه حضور یابند و سوالات خود را از شهردار بپرسند.

 

 

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر