کد خبر: 17099
A

جزئیات تیراندازی در یک مجلس عروسی در شوش

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش جزئیات تیراندازی در یک مجلس عروسی در این شهر با تعدادی مصدوم را تشریح کرد.

جزئیات تیراندازی در یک مجلس عروسی در شوش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مصطفی نظری افزود: در یک حادثه تیراندازی که دوشنبه شب در یک مجلس عروسی در منطقه آخر آسفالت شهر شوش اتفاق افتاد حدود 11 نفر مصدوم شدند.

وی افزود: طبق بررسی اولیه این حادثه در ادامه رسم غلط تیراندازی در مجالس رخ داده و حمله به این مجلس عروسی صحت ندارد ضمن اینکه جزئیات این حادثه از سوی دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان شوش در دست پیگیری است.

دادستان شوش افزود: از آنجا که برخی مصدومان این تیراندازی خود به بیمارستان های منطقه مراجعه کرده و مصدومیت آنها جزئی بوده تعداد مصدومان حدودا 11 نفر تخمین زده می شود.

نظری با بیان اینکه این حادثه تیراندازی کشته نداشته اظهار کرد: یکی از مصدومان این تیراندازی که ظاهرا گلوله به ناحیه گردن وی اصابت کرده برای ادامه درمان به یکی از بیمارستان های منطقه اعزام شده که حال وی نیز رضایت بخش اعلام شده است.

وی گفت: تعدادی دیگر از مصدومان این تیراندازی که با اسلحه جنگی بوده در بیمارستان نظام مافی شوش تحت درمان می باشند.

دادستان شوش گفت: این حادثه به طور ویژه از سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در دست پیگیری بوده و با عوامل آن به شدت برخورد می شود.
 

وی رسم غلط تیراندازی در مجالس شادی و عزا را حرکتی زشت و حادثه آفرین توصیف کرد و گفت: بارها در خصوص عواقب این اقدام به شهروندان هشدار داده شده ضمن اینکه قانون مجازات سنگینی برای عوامل تیراندازی در مجالس در نظر گرفته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر