کد خبر: 17599
A
سرپرست اورژانس کشور در گفت و گو با دیده بان ایران تشریح کرد:

جزییات مصدومان و کشته شده های تصادف محور مشهد - باغچه

پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور درباره وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور مشهد-نیشابور اظهار کرد: این حادثه به علت مه غلیظ در محور مشهد-باغچه به وقوع پیوست

جزییات مصدومان و کشته شده های تصادف محور مشهد - باغچه

به  گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور درباره وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور مشهد-نیشابور اظهار کرد: این حادثه به علت مه غلیظ در محور مشهد-باغچه به وقوع پیوست.

کولیوند خاطر نشان کرد: 63 مسافر در اثر این حادثه مصدوم شدند و یک دختر بچه 7 ساله جان خود را از دست داده، همچنین 56 مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند و ۶ نفر نیز در محل حادثه درمان شدند و 9 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و یک نفر از آن‌ها که درون یکی از خودروها حبس شده بود، در همان لحظات رهاسازی شد.

رئیس اورژانس کشور افزود: طبق آخرین گزارش نهایی، تعداد مصدومین حوادت چندگانه ترافیکی محور مشهد باغچه بزرگراه شهید شوشتری ( دو تصادف زنجیره ای و دو تصادف موردی ) نیز ثبت شده است.

کولیوند خاطر نشان کرد: در بیمارستانهای شهید کامیاب 56 نفر، هاشمی نژاد 10 نفر، طالقانی 21 نفر، امام رضا (ع) 3 نفر، دو نفر هم در بیمارستان نیشابور تحت درمان هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر