کد خبر: 17607
A

کنایه سرخو، عضو شورای شهر تهران در آستانه انتخابات

رئیس کمیته حمل و نقل شورای چهارم شهر تهران اعلام کرد: مقابله با فساد برای نمایندگان مردم در مجلس و شورا بدون هزینه نیست.

کنایه سرخو، عضو شورای شهر تهران در آستانه انتخابات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محسن سرخو ظهر امروز با حضور در محل فرمانداری تهران ضمن اعلام کاندیداتوری خود برای انتخابات شورای شهر پنجم گفت: شورای شهر چهارم در حوزه تصویب مصوبات زیرساختی همچون تدوین و تصویب برنامه های پنج ساله شهرداری خوش درخشیده است و امیدواریم نمایندگان مردم در شورای آینده علاوه بر طی کردن این مسیر و ادامه راه شورای چهارم دقت زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه حمل و نقل عمومی، حفاظت از فضای سبز، کمک به کاهش آلاینده‌ها و ... داشته باشند.

وی با بیان اینکه در شورای شهر چهارم فراکسیون کارگری به ریاست این اینجانب تشکیل شد گفت: رسیدگی به امور کارگران شهرداری و همچنین رسیدگی به امور کارگران شهر تهران در دستور کار قرار داشت که به علت حجم بالای مشکلات کارگران شهرداری تهران نتوانستیم آنگونه که باید به مساله کارگران شهر تهران رسیدگی کنیم و خوشبختانه توانستیم با تلاش ویژه مشکلات کارگران شهرداری در حوزه آتش نشانی، بهشت زهرا (س)، بازیافت و... حل و فصل کنیم.

وی با بیان اینکه اعمال نظارت جزء تکالیف شورا است گفت: فرقی نمی کند که چه کسی در شورای پنجم حضور داشته باشد، اما این افراد باید نظارت را به عنوان یک تکلیف مدنظر قرار داده و از یکدیگر حمایت کنند، چرا که اگر اعضای شورا در حوزه نظارت همکار هم نباشند ممکن است به اصل موضوع خدشه وارد شود و متاسفانه باید بگویم که در رابطه با مقابله با فساد مالی نمایندگان باید هزینه پرداخت کنند و اعضای شورای پنجم نیز بدانند کسانی که می‌خواهند با انواع مظاهر فساد برخورد کنند، آماج حملات قرار می‌گیرند چرا که نظارت و کنترل به مزاج متخلفان خوش نمی‌آید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر