کد خبر: 17786
A

بازدید سرپرست اورژانس کشور از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی البرز

سرپرست اورژانس کشور از اورژانس‌های بیمارستانی و پیش بیمارستانی استان البرز بازدید کرد.

بازدید سرپرست اورژانس کشور از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی البرز

دیده بان ایران - پیرحسین کولیوند امروز-نهم فروردین- ضمن بازدید از بخش‌های اورژانس بیمارستانهای شهید مدنی، شهید رجایی، کمالی،اتاق عمل بیمارستان مدنی و بخشهای ویژه بیمارستان کمالی، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات دهی به مردم قرار گرفت.

وی همچنین از افزایش تخت‌های بیمارستانی و تأسیس بخش‌های جدید ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه به شرایط خاص بیمارستان کمالی ، این مرکز می‌تواند به عنوان بیمارستان جامع تخصصی بانوان در نظر گرفته شود.

سرپرست اورژانس کشور در ادامه ضمن بازدید از پایگاه هوایی اورژانس115 البرز، بیان کرد: 45 مأموریت و اعزام 150 مصدوم و بیمار به بیمارستان ها توسط اورژانس هوایی در کشور صورت گرفته‌است. به همین دلیل  اختصاص بالگرد به استان پرتردد البرز برای نجات جان مصدومان و حادثه دیده گان جای خرسندی دارد. از شروع طرح نوروزی تاکنون 120 هزار و 918 ماموریت توسط اورژانس انجام شده است که 8835 ماموریت آن در 24 ساعت گذشته انجام شده است.

وی همچنین اضافه کرد: تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور توسط بازرسان و گروه ناظرین تحت بازدید و ارزیابی قرار می‌گیرند که مردم از خدمات به حق درمانی بهره مند شوند. 

 

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر