کد خبر: 17883
A
وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در آخرین روز تعطیلات

برف، باران و مه در جاده‌های نیمی از استان‌های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در آخرین روز از تعطیلات نوروزی را تشریح کرد و از بازگشت اکثر مسافران نوروزی خبر داد.


برف، باران و مه در جاده‌های نیمی از استان‌های کشور

دیده بان ایران - سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهارکرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل پلیس راهور در سراسر کشور تا ساعت 17 امروز در حال حاضر  در اکثر محورهای استان اردبیل و همچنین ارتفاعات محور کرج-چالوس بارش برف گزارش شده است.

وی ادامه داد:‌ همچنین در اکثر محورهای استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، مازندران، گیلان، خراسان رضوی، قزوین، کرمانشاه، مرکزی و لرستان بارش باران گزارش شده و افزون بر آن در محور ماکو در استان آذربایجان غربی، محورهای آزادشهر-جنگل گلستان و مینودشت در استان گلستان و محور قم-تهران و قم-سلفچگان در استان قم نیز بارش باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از بروز مه گرفتگی و کاهش دید در محورهای درگز-قوچان و مشهد-کلات در استان خراسان رضوی، گردنه امین الله در استان خراسان شمالی، محدوده هزارچم و پل زنگوله در محور کرج_چالوس و محدوده گدوک در محور فیروزکوه خبر داد.

وی همچنین درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت:‌ گزارش‌ها حاکی از این است که ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس پر حجم است و در مبادی ورودی کلانشهرها از جمله تهران نیز حجم تردد بالا اما ترافیک روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین با بیان اینکه اکثر مسافران نوروزی به شهرهای خود بازگشته‌اند، اظهارکرد:‌ مأموران پلیس راهور تا زمان بازگشت مسافران و عادی شدن رفت و آمد در جاده‌ها در آماده باش هستند و لازم است رانندگان نیز در ساعات پایانی تعطیلات قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از رانندگی با عجله و در حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر