کد خبر: 18875
A

ادامه تبلییغات عجیب و غریب در ایستگاه های متروی تهران

عضو شورای شهر: اگر خطایی هم در این رابطه وجود داشته باشد با توجه به تعداد بالای ایستگاه های مترو طبیعی است که البته بنده شخصا" از مازیار حسینی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیگیری خواهم کرد.

ادامه تبلییغات عجیب و غریب در ایستگاه های متروی تهران

دیده‌بان ایران_ محمود اکبری کیا: هر روز که از مترو به سمت محل کار و یا منزل حرکت می کنم تبلیغات زیادی را در آن مشاهده می کنیم که بعضأ از مشکلات محتوایی برخوردار هستند در یکی از این تبلیغات که در مترو نصب شده و تصویر آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است این گونه نوشته شده که؛ « اگر زن از شوهرش بپرسد که نمی دانم چه غذایی درست کنم، به نظر شما چه بپزم؟ مرد نباید بی حوصله جواب بدهد یا بگوید نمی دانم بلکه باید با اقتدار و مدیریت 2یا3 غذا را به همسرش پیشنهاد بدهد. زن باید از پیشنهادات شوهرش استقبال کند حتی اگر فقط در ظاهر باشد.»

مجتبی شاکری عضو شورای رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران در گفتگو با دیده بان ایران در پاسخ به چگونگی نظارت بر این تبلیغات گفت:  از نظر ساختار زیر نظر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و شورای تبلیغات محیطی است.

وی ادامه داد: اگر  خطایی هم در این رابطه وجود داشته باشد با توجه به تعداد بالای ایستگاه های مترو طبیعی است که البته بنده شخصا" از مازیار حسینی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیگیری خواهم کرد.

همچنین عبدالحسین مختاباد درباره نصب اینگونه تبلیغات در ایستگاه های متروی پایتخت ضمن اظهار بی اطلاعی از این موضوع گفت: در جلسه بعدی شورا به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر