کد خبر: 19207
A
با صدور اطلاعیه سازمان حج و زیارت؛

اولویت های جدید حج تمتع 96 اعلام شد

سازمان حج و زیارت با صدوراطلاعیه‌ای اعلام کرد: دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تا پایان شهریورماه سال 1385 از روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه برای ثبت نام اولیه تشرف به حج امسال، به بانک ها مراجعه کنند.

اولویت های جدید حج تمتع 96 اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،  سازمان حج و زیارت با صدوراطلاعیه ای اعلام کرد: دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تا پایان شهریورماه سال 1385 از روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه می توانند جهت ثبت نام اولیه تشرف به حج امسال، به بانک ها مراجعه کنند.

اولویت های جدید حج تمتع 96اعلام شد

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از آنجا که با تلاش مسئولین اسکان سازمان، خوشبختانه ظرفیت مسکن بیشتری متناسب با شأن زائران جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است، لذا کلیه عزیزانی که سند ودیعه گذاری آنان تا روز31 شهریور1385 است، می توانند از صبح روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه با مراجعه به شعب بانک ملی در سراسر کشور نسبت به ثبت نام اولیه برای تشرف به حج تمتع در سال جاری اقدام کنند.

سازمان حج می افزاید: بدیهی است اولویت ثبت نام در کاروان ها و تشرف به حج تمتع با کسانی خواهد بود که نسبت به ثبت نام اولیه در شعب بانک ملی اقدام نموده باشند وً به محض تکمیل ظرفیت،فرآیند ثبت نام متوقف می شود.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر