کد خبر: 19955
A
فرمانده انتظامی گلستان در جمع کارگران معترض معدن آ زادشهر

مدیرعامل معدن زغال سنگ آزادشهر با دستور قضایی بازداشت شد

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: مدیرعامل معدن زغال سنگ آزادشهر با دستور مقام قضایی بازداشت شد و هم اکنون در زندان است.

مدیرعامل معدن زغال سنگ آزادشهر با دستور قضایی بازداشت شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: مدیرعامل معدن زغال سنگ آزادشهر با دستور مقام قضایی بازداشت شد و هم اکنون در زندان است.

اعتراض کارگران معدن استان گلستان همچنان ادامه دارد آنها خواستار عذرخواهی استاندار گلستان شدند برای اینکه اعلام کرده بود کارگران مقصر حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر بودند، اینکه خطای مسئولان به پای کارگر لوکوموتیو ران نوشته شود اصلا جایز نیست.

کارگران همچنین با بیان اعتراضاتی اعلام کردند که استاندار گلستان به جای نشستن در چادر اسکان 300 متر به داخل تونل بیاید و وضعیت اسفبار این معدن را از نزدیک مشاهده کند.-فارس

⚫️ تکذیب خبر بازداشت مدیر معدن زغال سنگ آزاد شهر

◼️دادستان گرگان خبر بازداشت مدیر معدن زغال سنگ آزاد شهر با دستور قضایی را تکذیب کرد.

◼️حجت الاسلام حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خبر بازداشت مدیر معدن زغال سنگ آزاد شهر با دستور قضایی را تکذیب کرد و گفت: در رابطه با آتش سوزی معدن زغال سنگ آزاد شهر و به منظور برخورد با مقصر یا مقصران پرونده قضایی تشکیل شده است.

◼️وی با بیان اینکه پرونده در مرحله تحقیات مقدماتی است، خاطرنشان کرد: در این رابطه هیچ فرد و یا افرادی تاکنون دستگیر و یا بازداشت نشده‌اند.

◼️ خبرگزاری فارس دقایقی پیش به نقل از فرمانده انتظامی استان گلستان از بازداشت مدیرعامل معدن زمستان یورت آزاد شهر خبر داده بود./میزان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر