کد خبر: 20212
A

واکنش به انتشار فیلمِ برخورد گشت ارشاد با یک خانم/ به هیچ وجه این رفتارها مورد تایید ناجا نیست

سخنگوی ناجا در خصوص فیلمی از برخورد گشت ارشاد با یک خانم که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم و به هیچ وجه این رفتارها درست نیست و مورد تایید ما تلقی نمی‌شود.

واکنش به انتشار فیلمِ برخورد گشت ارشاد با یک خانم/ به هیچ وجه این رفتارها مورد تایید ناجا نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار منتظرالمهدی، سخنگوی ناجا درباره برخورد بخشدار ملایر با مامور راهنمایی و رانندگی گفت: باید در برابر قانون وظیفه‌شناس باشیم و مسوولان نیز نباید از قانون تخطی کنند.

وی در خصوص شایعات در این زمینه گفت: نه ماشینی به مامور زده و نه مامور خود را به خودرو زده است. ماشین در حال حرکت بوده که با مامور ما برخورد می‌کند، بعد از اینکه برخورد صورت می‌گیرد، کمی جلو می‌رود و در این حال مامور ما دستش به برف پاک‌کن گیر می‌کند. پس از آن فرماندار از مامور دلجویی می‌کند و او را می‌بوسد. در این حادثه فرماندار برخوردی نداشته است و بخشدار پشت فرمان نشسته بود.

سردار منتظرالمهدی افزود: مامور وظیفه شناس ما می‌خواست اعمال قانون کند، چرا که سرعت مجاز  در آن منطقه ٥٠ کیلومتر در ساعت بود که بخشدار با ١٣٨ کیلومتر در ساعت در حرکت بود.

سخنگوی ناجا در خصوص فیلمی از برخورد گشت ارشاد با یک خانم که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم و به هیچ وجه این رفتارها درست نیست و مورد تایید ما تلقی نمی‌شود.-ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر