کد خبر: 20485
A

آغاز به کار "تپ‌سی" با یک هفته‌ رایگان در مشهد

تاکسی آنلاین تپ‌سی (TAP30) از شروع به کار رسمی خود در مشهد خبر داد که به این مناسبت شهروندان مشهد از 26 اردیبهشت‌تا پایان هفته، می‌توانند به صورت کاملا رایگان سفرهای درون‌شهری خود را با تپ‌سی انجام دهند.

آغاز به کار "تپ‌سی" با یک هفته‌ رایگان در مشهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ،تپ‌سی(TAP30)، هم‌اکنون در تهران، کرج و اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد و مشهد چهارمین مقصد تپ‌سی است. به نظر می‌رسد تپ‌سی به سرعت در حال گسترش خدمات خود به کل کشور است و این در حالی است که کمتر از یکسال از آغاز به کار آن می‌گذرد.

 این شرکت پیش از این در تهران و کرج طرح جمعه‌ رایگان را اجرا کرده و در اصفهان هم در هفته‌های آغازین ورود خود طرح هفته‌ی رایگان را به اجرا درآورده که در طی آن مسافران کاملا رایگان از خدمات تپ‌سی استفاده می‌کردند.

به مناسبت آغاز با کار تپ‌سی در مشهد، این شرکت اعلام کرده از روز سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه تا پایان هفته، شهروندان مشهد می‌توانند به صورت کاملا رایگان سفرهای درون‌شهری خود را با تپ‌سی انجام دهند.

روابط عمومی تپ‌سی خبر از برگزاری نشست خبری در روز شنبه، 23 اردیبهشت‌ماه در شهر مشهدمقدس را داده که در آن مدیرعامل شرکت قصد تشریح برنامه‌های تپ‌سی در این شهر را دارد-ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر