کد خبر: 20571
A
نماینده کهنوج در مجلس:

در حوزه بهداشت و درمان کشور نه تنها تحول بلکه انقلاب رخ داد

احمد حمزه با بیان این که اثرات خدمات وزارت بهداشت در دولت یازدهم در تمام کشور به خوبی قابل مشاهده است تاکید کرد: در حوزه بهداشت و درمان کشور نه تنها تحول بلکه انقلاب رخ داد.

در حوزه بهداشت و درمان کشور نه تنها تحول بلکه انقلاب رخ داد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، نماینده مردم کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب و فاریاب در مجلس شورای اسلامی گفت: کل تخت‌های بیمارستانی کشور تا قبل از دولت یازدهم حدود ۸۳ هزار تخت بود اما در این دولت حداقل ۲۱ هزار تخت بیمارستانی ساخته و تحویل شد که به اندازه ۳۰ سال خدمت است.

وی خاطر نشان کرد: در طرح تحول سلامت، پرداختی مردم به ویژه محرومان و مستضعفان به نحوی چشمگیر بود که از هر فردی در مورد مهمترین خدمت دولت در داخل کشور بپرسید، قطعا از خدمات ارزشمند حوزه سلامت سخن خواهد گفت.

حمزه با بیان این که دولت یازدهم بیشترین خدمات در تاریخ انقلاب اسلامی را به منطقه محروم جنوب کرمان  کرده است  گفت: حضور وزیر بهداشت در منطقه محروم جنوب کرمان موید این نکته است که دولت، مناطق محروم را از یاد نبرده و تا آخرین لحظات عمر کاری خود، برای کاهش فاصله ها تلاش می کند.

نماینده کهنوج با بیان این که در کل دولت های بعد انقلاب، هیچ فردی به اندازه دکتر هاشمی به کرمان و مناطق جنوبی این استان، سفر نکرده است گفت: ۲۵۰۰  خانه بهداشت ساخته شد و ۶۵۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی در کشور در حال اجراست.

انتهای پیام

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر