کد خبر: 20620
A
دبیر یک سازمان مردم‌نهاد جوانان:

نظر جوانان درباره کاندیداها بر بزرگترها تاثیر می‌گذارد

دبیر یک سازمان مردم‌نهاد جوانان با بیان اینکه نظرجوانان درباره کاندیداها بربزرگسالان تاثیر می‌گذارد،اظهارکرد: بزرگسالان، جوانان امروزه را افرادی تحصیلکرده می‌دانند بنابراین نظر یک جوان برای خانواده ارزشمند است زیرا خانواده او را فردی اجتماعی و تحصیلکرده می‌داند.

نظر جوانان درباره کاندیداها بر بزرگترها تاثیر می‌گذارد

مهناز کوره‌پز در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: اگر جوانان را به جناح‌بندی‌ها مشغول کنیم، این کار بر جامعه تاثیر ‌می‌گذارد و آنان را برای حضور در انتخابات دلزده می‌کند.

به گفته وی برخی از کاندیداها برای جوانان رای اولی، خط مشی‌هایی تعیین می‌کنند که این کار درست نیست.

دبیر انجمن جوانان نصرت افزود: برخی از کاندیداها برخی دیگر را هنگام صحبت‌ کردن نفی می‌ کنند و با این کار سعی دارند پیروز میدان شوند؛ در حالی‌که آنان باید توانایی‌های خود را نشان دهند و نباید یکدیگر را تخریب کنند تا با مشخص شدن توانایی‌های کاندیداها، مردم به آنان رای دهند.

وی در ادامه گفت: وقتی کاندیدایی سعی در تخریب کاندیدای دیگر دارد و خود نیز توانایی‌های لازم برای انجام کار را ندارند، این کار او منجر به دلسرد شدن افراد می‌شود و ممکن است از رای دادن صرف نظر کنند. در حقیقت نفی کاندیدا توسط یکدیگر، جوانان را دلسرد می‌کند. 

کوره‌پز در پایان گفت: حضور جوانان در انتخابات مسلما تاثیر بسزایی در انتخاب افراد اصلح دارد. وقتی افراد در انتخابات شرکت نکنند و به فرد مورد نظر خود رای ندهند، نمی توانند توقع رفع نیازها و مطالباتشان را داشته باشند اما زمانی که دست به انتخاب یک کاندیدا می‌زنند، هم احتمال رای آوردن آن فرد وجود دارد و هم می‌توانند انتظار داشته باشند که به دلیل شرکت در انتخابات، مطالباتشان پیگیری می‌شود_ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر