کد خبر: 20653
A

نجفی: قالیباف در حالی به مشهد برمی گردد که به هر تهرانی7.5میلیون تومان بدهکار است

عضو سابق شورای شهر تهران: بودجه سالانه شهرداری ۱۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است یعنی هر شهروند تهرانی از شهرداری هفت میلیون و پانصد هزار تومان بدهکار است.

نجفی: قالیباف در حالی به مشهد برمی گردد که به هر تهرانی7.5میلیون تومان بدهکار است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ روزنامه اعتماد به نقل از محمدعلی نجفی نوشت: امسال که آقای قالیباف شهرداری را ترک می‌کنند یعنی یا رییس‌جمهور می‌شوند یا شورای شهر ایشان را عوض می‌کنند و به مشهد برمی‌گردند، شهرداری بین ۲۰ تا ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد.

 بین ۲۰ تا ۶۰ هزار میلیارد فاصله بسیار است ولی دلیل این فاصله بسیار، عدم شفاف‌سازی است. شورا می‌گوید بدهی شهرداری ۶۰ هزار میلیارد تومان است ولی شهرداری بدهی‌ها را ۲۰ میلیارد اعلام کرده است. می‌خواهم بگویم حتی شورای شهر هم میزان بدهی‌های شورا را نمی‌داند.

عضو سابق شورای شهر تهران افزود: بودجه سالانه شهرداری ۱۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است یعنی هر شهروند تهرانی از شهرداری هفت میلیون و پانصد هزار تومان بدهکار است.

او با بیان اینکه شعار جنبش چهار درصد کپی شده از شعار جنبش وال استریت است که منطق داشت، ابراز داشت: بخشی از کمپین ترامپ، بخشی از اوباما، بخشی از احمدی‌نژاد و بخشی از مهندس موسوی را کپی کرده‌اند و گفتمان تبلیغاتی‌ قالیباف شده است. اینها مانند ‌آش شله‌قلمکاری است که تناسبی با گفتمان سال ۹۲ از سوی ایشان نداشت.
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر