کد خبر: 20758
A

سرخو: انصراف نمی‌دهم/ همه باید برای انتخاب دوباره روحانی تلاش کنیم

عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران گفت: همه باید با آرامش، تامل و تعقل برای انتخاب دوباره آقای روحانی تلاش کنیم تا کشور بار دیگر به سوی ساحل امنیت حرکت کند.

سرخو: انصراف نمی‌دهم/ همه باید برای انتخاب دوباره روحانی تلاش کنیم

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محسن سرخو؛ عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان تصمیم‌تان برای نامزدی در انتخابات پا برجاست یا به نفع سایر اصلاح طلبان انصراف می‌دهید،گفت: با توجه به درخواست‌های بسیار زیاد هوادارانم برای ماندن تا پایان راه، تصمیمی برای انصراف نداشته و قطعا در کنار  سایر اصلاح طلبان تا آخر در انتخابات خواهم ماند.

رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به اینکه  باید در فضایی سالم و بدون اینکه قصد تخریب کسی را داشته باشیم به رقابت ادامه دهیم، افزود: باید به همگان اجازه دهیم تا در فضای رقابتی سالم خود را به محک آزمایش بگذارند.

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران درباره لیست امید گفت: به سهم خودم از همه همکاران و دوستان اصلاح طلب که در این دوره از انتخابات‌ کاندید شده‌اند و مانند من اسم‌شان در لیست منتخب نیست، می‌خواهم تکروی نکرده و به خرد جمعی احترام بگذارند.

این کاندیدای منتخب امید اصلاحات در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: همه باید با آرامش، تامل و تعقل برای انتخاب دوباره آقای روحانی تلاش کنیم تا کشور بار دیگر به  سوی ساحل امنیت حرکت کند.- ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر