کد خبر: 21428
A
رییس سازمان حج:

روند ثبت‌نام در کاروان‌های حج مثبت است

رییس سازمان حج و زیارت، روند ثبت نام در کاروان‌های حج را مثبت ارزیابی کرد و از تامین کامل مسکن حجاج ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت، حمید محمدی ـ معاون وزیر و رییس سازمان حج و زیارت ـ در بیست و چهارمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت گفت: تامین مسکن حجاج نهایی شده همچنین قرارداد حمل و نقل هوایی با شرکت های هواپیمایی برای انتقال حجاج سال ۹۶ در حال نهایی شدن است.

وی روند ثبت نام در کاروان‌های حج امسال را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به محدودیت زمان، برنامه‌ریزی آموزش زائران و معاینات پزشکی آنها و همچنین انتخاب عوامل اجرایی کاروان‌ها و هتل‌ها و مسئولین ستادی حج با دقت نظر بیشتری انجام شده است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا اعزام زائران به حج تاکید کرد: جلسات برنامه‌ریزی کارگروه‌ها و نشست‌های آموزشی و توجیهی کارگزاران و عوامل ستادی حج بصورت متمرکز و استانی برگزار شود.

محمدی همچنین با اشاره به فعالیت گروه‌های غیرمجاز در زمینه سفرهای عتبات که منجر به تضییع و تهدید حقوق زائران می‌شود، از مدیران سازمان حج و زیارت درخواست کرد؛ با توجه به قوانین موجود و دیدگاه‌های نظام، هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذی ربط را برای آگاهی بخشی به مردم و فرهم کردن بستر لازم و مناسب برای اعزام و ارائه خدمات به آن‌ها به کار ببندند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر