کد خبر: 21912
A

حمله گرگ وحشی به پنج نفر از اهالی روستا در شهرستان آوج

فرمانده انتظامی شهرستان آوج از حمله یک قلاده گرگ وحشی و مصدومیت پنج نفر از اهالی روستا در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، سرهنگ منصور خدایی اظهار کرد: در پی اعلام اورژانس شهرستان آوج با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر حمله یک قلاده حیوان وحشی در روستای «قهوج» از توابع بخش مرکزی آوج و مجروح شدن سه نفر از اهالی این روستا، هماهنگی‌های لازم با محیط‌زیست شهرستان آوج جهت بررسی موضع انجام گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دو مرد و یک زن از اهالی روستای قهوج در حمله گرگ وحشی به‌شدت مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند افزود: یک تیم از عوامل اداره محیط‌زیست جهت بررسی موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند که در حین بررسی موضوع، اهالی روستای«خروسدره» بخش مرکزی آوج نیز طی تماسی از حمله یک قلاده گرگ وحشی و زخمی کردن دو نفر از اهالی این روستا خبر دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج اضافه کرد: بلافاصله عوامل اداره محیط‌زیست شهرستان آوج پس از کسب این خبر در محل حاضر و با مشاهده گرگ وحشی با شلیک اسلحه این گرگ را از پای درآوردند.

خدایی تصریح کرد: چهار نفر از مصدومان در مراکز درمانی شهرستان آوج مداوا و ترخیص و یک نفر دیگر به علت شدت جراحات وارده بر سروصورت به بیمارستانی در استان جهت انجام درمان منتقل شد.ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر