کد خبر: 22004
A

دستگیری پزشک قلابی در کرمان

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری پزشک قلابی و کشف کلاهبرداری 60 میلیون ریالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امین یادگار نژاد گفت: در پی طرح شکایتی مبنی بر کلاهبرداری مالی از طریق سایت همسریابی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی در خصوص کلاهبرداری صورت گرفته اظهار کرد: متهم که خود را پزشک معرفی کرده با پیشنهاد ازدواج و جلب اعتماد شاکی در دوران آشنایی پاسخ مثبت دریافت کرده و بعد از مدتی تقاضای پرداخت 60 میلیون ریال وجه نقد برای خرید منزل مسکونی مشترک را از شاکی داشته است.
 
وی گفت: شاکی به دلیل اعتماد ایجاد شده مبلغ مورد نظر را به حساب اعلامی واریز کرده ولی بلافاصله پس از واریز وجه، متهم اقدام به قطع ارتباط کرده و به هیچ یک از تماس های شاکی پاسخ نداده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمان افزود: با عنایت به طرح شکایت و طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد هویت اعلامی جعلی و پزشکی با این مشخصات وجود خارجی ندارد.

وی بیان کرد: هویت واقعی شخص مورد نظر با روش های فنی و پلیسی شناسایی و طی هماهنگی قضایی، متهم دستگیر شد و طی بازجویی صورت گرفته و با توجه به مدارک وادله موجود به بزه انتسابی خود اقرار کرد.

سرهنگ یادگار نژاد با اشاره به تهدیدات متعدد فضای مجازی و ضرورت هوشیاری شهروندان در مواجهه با این موارد گفت: متهم انگیزه اش را از این اقدام کسب منافع مالی عنوان کرد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر