کد خبر: 22375
A

نجات دو نفر از خودکشی در آمل

رئیس اداره بهزیستی آمل از نجات دو نفر در این شهرستان که قصد خودکشی داشتند، خبر داد.

‌به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، وحید حسین زاده اظهار کرد: طی تماس تلفنی با خط 123 مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان آمل در نهم خرداد ماه مبنی بر خودکشی فردی در منزلش در خیابان امام رضا (ع) رضوان 21، مسئول اوژانس اجتماعی و مددکار اجتماعی سریعا به محل اعزام شدند.

وی افزود: بعد از حضور در محل، با اجازه والدین فرد مذکور و با همراهی پرسنل نیروی انتظامی، کارشناسان مرکز وارد منزل فرد شده  که وی در حال خود زنی با چاقو بوده، ابتدا کارشناسان با رعایت همه جوانب امنیتی، شروع به صحبت با فرد مورد نظر کرده  و از معایب و عواقب و نتایج کار، به او گوشزد کردند، بعد حدودا 15 دقیقه با کمک پرسنل نیروی انتظامی چاقو را از دست وی گرفته و موفق به تغییر تصمیم‌اش شدند.

حسین زاده اظهار کرد: کارشناسان بعد از یک ساعت صحبت با فرد مذکور ‌و خانواده اش، به صورت کامل وی را از خودکشی منصرف کرده با اطمینان از شرایط مساعد، شخص مورد نظر به مرکز اوژانس اجتماعی ارجاع داده شده و مراحل درمانی از جمله جلسات روانشناسی و مددکاری در حال انجام است.

همچنین رئیس اداره بهزیستی آمل از نجات یک فرد مسن در حال خودکشی خبرداد و گفت: طی تماس تلفنی با خط 123 مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان آمل در 10 خردادماه مبنی بر خودکشی فردی بروی پل سوم شهر آمل، مسئول اوژانس اجتماعی و روانشناس مرکز سریعا به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: بعد حضور در محل، مشخص شده که مرد مسنی قصد پرت کردن خود از بالای پل بسیج (پل سوم) را داشته که با کمک پرسنل 125 شهرستان با وی صحبت شده و طی 10 دقیقه گفت وگو، او  از انجام عملش منصرف شده است  و در نهایت به مرکز اورژانس اجتماعی انتقال داده شد. در مرکز اورژانس طی گفت وگو و مصاحبه با شخص مورد نظر مشخص شده که وی فاقد سرپناه و سرپرست بوده که‌ با هماهنگی و همکاری اداره بهزیستی، ‌این شخص به خانه سالمندان منتقل شد.-ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر