کد خبر: 22610
A
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

هیچ بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو در کهگیلویه و بویراحمد نداریم/به شایعات اهمیت ندهید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که هیچگونه بیماری با ویروس " تب کریمه کنگو " در این استان وجود ندارد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ،غلامعباس سبز " در گفت گویی در یاسوج گفت: تاکنون گزارشی دال بر وجود بیماری با ویروس " تب کریمه کنگو " در کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده و امیدواریم هیچ وقت شاهد چنین گزارشی هم نباشیم.

وی با تشریح آخرین روند اقدامات پزشکی و آماده‌باش تمامی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، اظهارداشت: اقدامات لازم برای پیشگیری از این بیماری در حوزه درمانی صورت گرفته و از مردم می‌خواهیم به شایعات هیچ توجهی نکنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به موضوع تنها مورد مشکوک به ویروس " تب کریمه کنگو " هم اشاره و خاطرنشان کرد: نتیجه آزمایشات این بیمار تاکنون به استان ارسال نشده است.

سبز افزود: آزمایشات این بیمار که متاسفانه در بیمارستان شیراز فوت کرد به تهران ارسال و هنوز پاسخ نهایی به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ارسال نشده است.

وی تاکید کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد به هیچ عنوان به شایعات توجهی نکنند و مطمئن باشند تیم‌های پزشکی تمام تلاش خود را برای پیشگیری و مقابله با ویروس " تب کریمه کنگو " بکار گرفته و می‌گیرند.-ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر