کد خبر: 22910
A
در پی انتشار یک خبر مجعول اعلام شد

ایسنا هیچ خبری از رییس‌ ستادکل نیروهای مسلح منتشر نکرده است

به دنبال انتشار نقل قولی مجعول از رییس ستادکل نیروهای مسلح به نقل از ایسنا در فضای مجازی، خبرگزاری دانشجویان ایران ضمن رد انتشار این خبر، اعلام می‌کند که این خبر اساساً کذب است.


ایسنا هیچ خبری از رییس‌ ستادکل نیروهای مسلح منتشر نکرده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،به دنبال انتشار نقل قولی مجعول از رییس ستاد کل نیروهای مسلح به نقل از ایسنا در فضای مجازی، خبرگزاری دانشجویان ایران ضمن رد انتشار این خبر در خروجی‌های خود، یادآور می‌شود که ایسنا مسئولیت اخباری را که در سایت، کانال و توییتر رسمی این خبرگزاری منتشر شده و خواهد شد، عهده دارد و انتشار هر خبری به نام ایسنا در غیر از این خروجی‌ها مورد تایید نیست و قطعا با اهداف شیطنت‌آمیز انجام می‌شود.

خبرگزاری دانشجویان ایران ضمن پیگیری جدی انتشار این خبر با منبع جعلی ایسنا، کلیه رسانه‌های کشور را به درک حساسیت اخبار و دقت در منابع  و اهداف نشر و بازنشر برخی اخبار مشکوک در فضای مجازی دعوت می‌کند.

در همین حال، یک منبع آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به انتشار خبری منسوب به سرلشکر محمد باقری در برخی شبکه‌های اجتماعی، مبنی بر «آغاز عملیات بزرگ قرن علیه داعش در چند روز آینده»، این خبر را تکذیب و آن را از اساس کذب دانست._ایسنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر