کد خبر: 23045
A
زهرا نژاد بهرام در گفتگو با دیده بان ایران تشریح کرد :

جزئیات جلسه منتخبین لیست امید با اعضاء فراکسیون اصلاح طلبان شورای چهارم

نژاد بهرام به دلیل عدم حضور اعضاء شورای چهارم در این نشست اشاره کرد و گفت: دلیل مشخصی نداشت و اعضاء به دلیل مشغله حضور نداشتند خود آقای حکیمی پور گفتند که در سفر هستم و آقای شجاع پوریان تماس گرفتند و گفتند که در جلسه ای هستم

جزئیات جلسه منتخبین لیست امید با اعضاء فراکسیون اصلاح طلبان شورای چهارم

دیده بان ایران_ محمود اکبری کیا: بعد از آن که استفاده از تجربیات و سوابق و توانمندی های شورای چهارم مورد تأکید بزرگان اصلاحات قرار گرفت؛ منتخبین شورای شهر پنجم با اعضاء شورای چهارم نشست مشترکی برگزار کردند اما فقط 4 نفر از اعضاء شورای چهارم که 2 نفر آن منتخبین شورای پنجم نیز هستند در این نشست شرکت کردند.

زهرا نژاد بهرام، منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران در گفتگو با دیده بان ایران در تشریح جزئیات این نشست اظهار کرد: این نشست جلسه فراکسیون اصلاح طلبان با منتخبین بود و قبل از این نیز آقای حکیمی پور به عنوان رئیس فراکسیون به آقای سالاری گفته بودند که با استقبال ما مواجه شد.

وی ادامه داد: در این نشست منتخبین 18 نفر بودند و آقایان مسجد جامعی، سالاری، دنیامالی و صابری از شورای چهارم حضور داشتند.

نژاد بهرام به دلیل عدم حضور اعضاء شورای چهارم در این نشست اشاره کرد و گفت: دلیل مشخصی نداشت و اعضاء به دلیل مشغله حضور نداشتند خود آقای حکیمی پور گفتند که در سفر هستم و آقای شجاع پوریان تماس گرفتند و گفتند که در جلسه ای هستم.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران اضافه کرد: همه ما متعلق به یک جریان هستیم و سوء تفاهماتی که در خصوص انتخاب افراد بود باید بر طرف شود و لیست امید این آمادگی را جهت حل این سوء تفاهمات احتمالی دارد.

وی گفت: در این جلسه بیشتر فعالیت های صورت گرفته از سوی فراکسیون اصلاح طلبان عنوان شد تا از تجربیات شورای چهارم به خوبی استفاده شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر