کد خبر: 23880
A

گلایه حقانی از برخوردهای حذفی و جابجایی اجباری کارمندان شهرداری

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر از برخوردهای حذفی و جابجایی اجباری برخی کارمندان و کارشناسان شهرداری گلایه کرد.

گلایه حقانی از برخوردهای حذفی و جابجایی اجباری کارمندان شهرداری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محمد حقانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در سیصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان برنامه‌ای در شبکه دو برای ارائه دستاوردهای شهرداری بر روی آنتن رفته که صرفا تبلیغاتی است ادامه داد: با اینکه هزینه هنگفتی پرداخت شده اما جذابیتی ندارد و آنقدر برنامه یکنواخت است که به دور از شان و شخصیت شهرداری تهران است.

وی گفت: برای تبلیغ پفک هم چنین برنامه‌ای نمی‌سازند، به برخورد حذفی با تعدادی از کارشناسان و کارمندان مستقل و قدیمی در شهرداری انتقاد کرد. مطمئن هستم که شهردار تهران از برخوردهای حذفی با تعدادی از کارشناسان قدیمی و مستقل در معاونت حمل و نقل اطلاعی ندارد چرا که در این معاونت نسبت به جابجایی اجباری کارشناسان اقدام شده و با کارمندانی که سابقه چند ده ساله دارند برخورد حذفی می‌شود و این اقدامات به دور از انصاف است.

وی همچنین در مورد احداث میدان میوه و تره بار در پارکینگ مجاور بیمارستان پارسیان انتقاد کرد و گفت: شهرداری اخیرا تصمیم گرفته که در این زمین میدان میوه و تره بار بسازد که این مسئله خود موجب جذب سفر شده و ترافیکش خیابان‌های اطراف را قفل می‌کند و از نظر بهداشتی نیز نمی‌توان در کنار بیمارستان، میدان میوه و تره بار ایجاد کرد.- ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر