کد خبر: 24350
A

انفجار شدید یک ساختمان در خیابان خاوران/ شکسته شدن شیشه و پنجره‌های ۶ ساختمان اطراف محل حادثه

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: بر اثر انفجار شدید در یک ساختمان در خیابان خاوران علاوه بر مصدومیت دو پسر جوان، شیشه و پنجره‌های ۶ ساختمان اطراف محل حادثه شکسته شد.

انفجار شدید یک ساختمان در خیابان خاوران/ شکسته شدن شیشه و پنجره‌های ۶ ساختمان اطراف محل حادثه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سید جلال ملکی با اعلام خبر انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در خیابان خاوران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 18:477 امروز انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در خیابان خاوران، روبروی ترمینال به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در طبقه سوم یک منزل سه طبقه مسکونی قدیمی انفجار شدیدی رخ داده که بر اثر این انفجار بخش زیادی از این طبقه تخریب و به دو طبقه پایین‌تر نیز خساراتی وارد شده بود همچنین بر اثر شدت انفجار، شیشه‌، در و پنجره‌های 6 ساختمان اطراف محل حادثه نیز شکسته بود.

وی تصریح کرد: بر اثر این حادثه دو پسر هجده و بیست ساله دچار مصدومیت شده و تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران درباره علت حادثه خاطرنشان کرد: با حضور کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در محل حادثه مشخص شد نشت گاز شهری از یکی از وسایل منجر به بروز این حادثه شده است.- تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر