کد خبر: 24489
A

افشاگری عضو شورای پنجم تهران در خصوص انعقاد قراردادهای میلیاردی دقیقه نودی در شهرداری

عضو منتخب شورای شهر پنجم از بررسی قراردادهای دقیقه نودی شهرداری در ماه‌های پایانی، پس از آغاز به کار شورای شهر پنجم خبر داد.

افشاگری عضو شورای پنجم تهران در خصوص انعقاد قراردادهای میلیاردی دقیقه نودی در شهرداری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمد علیخانی در واکنش به قراردادهای عجولانه شهرداری که در شرف انعقاد هستند گفت: متاسفانه گزارش‌های واصله حاکی از آن است که این روزها و قبل از جابجایی مدیریت، قراردادهایی میلیاردی در شرف انعقاد است.


وی با بیان اینکه در جلسه مشترکی که با شهردار تهران داشته‌ایم، قالیباف عنوان کرد که به معاونینش دستور داده که جلوی هرگونه انعقاد قرارداد که تعهد آور برای آینده است را بگیرد، ادامه داد: متاسفانه با وجود این سخنان شاهد هستیم که قراردادهای زیادی در این روزهای پایانی در شرف انعقاد هستند.


وی با بیان اینکه اعضای شورای پنجم در حال حاضر رسما مسئولیت قانونی ندارند گفت: بر همین اساس از اعضای شورای فعلی درخواست داریم تا با پیگیری‌های خود مانع انعقاد قراردادهای عجولانه و شتابزده شوند.


علیخانی با اشاره به آگهی مناقصه مترو در خصوص قرارداد 42 ماهه برای تبلیغات در کل خطوط مترو، با بیان اینکه این گونه قراردادها بر خلاف صحبت های شهردار تهران بوده و اخلاقی نیست، عنوان کرد: با اینکه شرکت بهره برداری مترو طی اطلاعیه‌ای این درج تبلیغات را خطای انسانی اعلام کرده و از برکناری مدیر مربوطه خبر داده اما پس از استقرار شورای شهر پنجم تمامی قراردادهای دقیقه نودی مدیریت فعلی شهر بررسی می‌شود و قطعا قراردادهای شبهه ناک که بر خلاف مصالح شهر هستند ملغی خواهد شد.


وی با بیان اینکه اعضای شورای پنجم باید در جریان قراردادها باشند گفت: پیمانکاران نیز مراقب باشند چرا که در صورت ملغی شدن قراردادشان پس از بررسی‌ها متضرر خواهند شد.- شوراآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر