کد خبر: 24567
A

معاون وزیرآموزش و پرورش: هیچ سئوال امتحان نهایی لو نرفته است

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: بررسی ها نشان می دهد که هیچ سئوال امتحانی لو نرفته بلکه سئوال هایی که به نام سئوال امتحان نهایی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته، جعلی بوده است.

معاون وزیرآموزش و پرورش: هیچ سئوال امتحان نهایی لو نرفته است

دیده بان ایران: علی زرافشان سه شنبه در گفت‌ وگویی اظهار کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز که درخواست کرده بود مدعیان لو رفتن سئوال ها، مستندات را اعلام و ارائه کنند، نظر داده است هیچ مستندی در این باره به این کمیسیون نرسیده است.
معاون آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این موضوع که گفته شده امتحانات نهایی که سئوال ها لو رفته باید دوباره برگزار شود، منتفی است و امتحانی دوباره برگزار نمی شود.
وی افزود: پلیس فتا نیز در نشست کمیسیون تحقیقات و پژوهش مجلس شورای اسلامی حضور داشته، اعلام کرد که سئوال های افشا شده سئوال امتحانی نبوده بلکه سئوال جعلی بوده است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: البته اعلام شد در منطقه ای سئوال های امتحان لو رفته بود اما این، زمانی بود که دانش آموزان در جلسه امتحان بودند و امکان استفاده از سئوال ها یا دسترسی به آن را نداشتند. 
زرافشان در بخش دیگر سخنان خود به کمبود معلم در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: با توجه به بازنشسته شدن شماری از معلمان، کمبود معلم در در فضای آموزشی وجود دارد اما این گونه نیست که کلاسی بدون معلم باشد.
وی تصریح کرد: کمبود معلم با اضافه کاری و یا نگاه داشتن نیروهای بازنشسته جبران می‌شود.
معاون آموزش متوسط وزارت آموزش و پرورش به منظور شرکت در هجدمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی به بجنورد سفر کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر