کد خبر: 24619
A
مولاوردی:

تابوی وزیر زن شکسته شده،منتظر وزرای زن هستیم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای حضور زنان در کابینه دوازدهم با مسئولین رایزنی هایی شده ؛ تابوی وزیر زن شکسته شده است.

تابوی وزیر زن شکسته شده،منتظر وزرای زن هستیم

دیده بان ایران: شهیندخت مولاوردی در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که آیا زنان در کابینه بعدی به عنوان وزیر حضور خواهند داشت یا خیر اظهار کرد: در مورد حضور زنان در کابینه دوازدهم باید منتظر بمانیم، ببینیم نتیجه چه می‌شود. البته ما با کسانی که تصمیم‌گیر هستند در مورد حضور زنان در کابینه بعدی رایزنی کردیم، نظر رییس جمهور هم  هم ان‌شاءالله برای حضور زنان در کابینه مثبت است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در ارتباط با سقف و کف سهمیه حضور زنان صحبت نمی‌کنیم. پیشنهادات را دادیم و آن را تکمیل می‌کنیم و هر روز هم به گزینه‌ها و پیشنهادهای جدید می‌رسیم و آن را اعلام می‌کنیم. البته کسی که به عنوان وزیر و عضو کابینه است، باید حداقل شاخصه‌هایی را داشته باشد.

معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور با ابراز امیدواری از امکان حضور زنان در دولت بعدی به عنوان وزیر،  تصریح کرد تابوی وزیر زن قبلا شکسته شده است و نباید فکر کنیم اتفاق بزرگی می‌افتد،  چون قبلا این اتفاق افتاده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر