کد خبر: 24643
A

گرمای هوا ادارات مازندران را تعطیل کرد

با افزایش کم سابقه دمای هوا در مازندران، دستگاه های اجرایی استان مازندران در شهرهای مختلف تا دو ساعت زودتر تعطیل شدند.

گرمای هوا ادارات مازندران را تعطیل کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تعطیلی ادارات استان مازندران به دلیل گرمای بی سابقه، در شهرهای آمل و بابل صورت گرفته است.

در بهشهر، ستاد مدیریت بحران شهرستان دستور تعطیلی ادارات را در ساعت 13 و 30 دقیقه به منظور صرفه جویی در مصرف برق صادر کرد.

در شهرستان آمل نیز فرماندار این شهرستان در کمیته برنامه ریزی این شهرستان با بیان اینکه باید در یکی دو روز اخیر، برای صرفه جویی در مصرف برق همه تلاش ها به کار گرفته شود، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی امروز زودتر از موعد اقدام به تعطیلی کردند و اداراتی که نمی توانند تعطیلی داشته باشند کولرها و دستگاه های سرمایشی را برای مدتی خاموش کنند.

سیدجعفر رسولی عنوان کرد: بایدبتوانیم با صرفه جویی بر مشکل قطعی بر برق فائق شویم.

همچنین گفتنی است شهرداری آمل نیز اعلام کرد: شهردار آمل از همکاری شهرداری و سازمان های وابسته با اداره برق شهرستان در صرفه جویی مصرف خبر داد.

احمد امیر سلیمانی با بیان این خبر افزود: مجموعه تحت مدیریت شهرداری آمل به دلیل وسعت فیزیکی، تعدد مراجعین و سطح خدمات ارائه شده در فصل تابستان برق زیادی مصرف می کند.

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که هدف شهرداری آسایش شهروندان است تصمیم گرفته شد در ساعت های اوج مصرف میزان مصرف برق در شهرداری و سازمان های وابسته به طور محسوسی کاهش یابد.

شهردار آمل گفت: بر اساس این تصمیم همکاران موظف شدند سیستم های خنک کننده اضافی، سیستم های رایانه ای و هرنوع وسیله برقی پر مصرف را در ساعت های اوج مصرف خاموش کنند.ایسنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر