کد خبر: 24647
A
براثر شدت گرما رخ داد

هجوم عقرب ها به ریگان

فرماندار شهرستان ریگان گفت : گرمای شدید در این شهرستان علاوه بر گرمازدگی افراد این بار موجب گردیده که تعداد زیادی عقرب به منازل مسکونی ساکنان بخصوص در مناطق کوهستانی هجوم آورند که نگرانی اهالی را در پی داشته است .

هجوم عقرب ها به ریگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ امین باقری با اشاره به اینکه این موضوع به معضلی برای مردم این منطقه تبدیل شده اظهار داشت :به علت فقدان راههای ارتباطی مناسب بخصوص در مناطق کوهستانی و روستایی افراد عقرب گزیده برای دسترسی سریع به مراکز درمانی دچار مشکل می شوند. 
رئیس شبکه مرکز بهداشت ریگان هم با تائید این خبر گفت :تاکنون 7نفر عقرب گزیده در شهرستان ریگان داشتیم که یک نفر جان خود را به علت دیر رسیدن به مرکز درمانی از دست داد . 
فردین حشمتی بیان داشت: به دلیل گرمای زیاد و وجود عقرب در مناطق کوهستانی ریگان تمامی مراکز خانه های بهداشت در شهرستان ریگان به داروی ضد عقرب زدگی مجهز شده اند . 
وی عنوان کرد: مراکز بهداشتی درمانی شهرستان ریگان در حالت امادگی کامل می باشند تا مشکلات خاصی برای شهروندان عقربگزیده ایجاد نشود. 
براساس این گزارش دمای هوای 54درجه در شهرستان ریگان مشکلات عدیده ای را برای کویر نشینان این منطقه از استان کرمان به وجود آورده است طوری که تاکنون 116نفر راهی مراکز بهداشتی درمانی شده اند که نیمی از انها بستری شده اند . 
ریگان با وسعت 8هزار کیلومتر مربعی تا مرکز استان کرمان 285کیلومتر فاصله دارد. -

فوت یک نفر بر اثر عقرب گزیدگی در ریگان

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ریگان با اشاره به اینکه هجوم عقرب‌ها به معضلی برای مردم این منطقه تبدیل شده اظهار داشت: به علت فقدان راههای ارتباطی مناسب بخصوص در مناطق کوهستانی و روستایی افراد عقرب گزیده برای دسترسی سریع به مراکز درمانی دچار مشکل می شوند.

رئیس شبکه مرکز بهداشت ریگان هم با تائید این خبر گفت:تاکنون 7 نفر عقرب گزیده در شهرستان ریگان داشتیم که یک نفر جان خود را به علت دیر رسیدن به مرکز درمانی از دست داد.

فردین حشمتی بیان داشت: به دلیل گرمای زیاد و وجود عقرب در مناطق کوهستانی ریگان تمامی مراکز خانه های بهداشت در شهرستان ریگان به داروی ضد عقرب زدگی مجهز شده اند .

وی عنوان کرد: مراکز بهداشتی درمانی شهرستان ریگان در حالت امادگی کامل می باشند تا مشکلات خاصی برای شهروندان عقرب گزیده ایجاد نشود

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر