کد خبر: 25112
A

طعنه محمدهاشمی به قالیباف: وقتی چند دلال دور خودت جمع کنی که در زمان انتخابات به کمکت بیایند...

محمدهاشمی: بعد از انقلاب در تهران چندین شهردار آمده است. از این تعداد ٢ نفر به سمت ریاست‌جمهوری رفته‌اند. یکی آقای احمدی‌نژاد بود که رییس‌جمهور شد و یکی هم آقای قالیباف بود که چند دوره کاندیدا شد اما رای نیاورد.

طعنه محمدهاشمی به قالیباف: وقتی چند دلال دور خودت جمع کنی که در زمان انتخابات به کمکت بیایند...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، هدف کسی که به شهرداری می‌آید باید خدمت به مردم و اصلا امور شهری باشد؛ بدون در نظر گرفتن اینکه در آینده چه کاری می‌خواهد انجام دهد. ممکن است شهردار بماند، وزیر شود یا کاری نداشته باشد.

اینکه فردی شهرداری را پلکان ترقی برای خود قرار دهد تا بتواند رای مردم تهران را جلب کند و رییس‌جمهور شود، ادامه همین وضع اسفناک تهران را در پی خواهد داشت.

وقتی چند دلال را دور خودت جمع کنی و به آنها خدمات بدهی که در زمان انتخابات کمک کنند؛ اجحاف به مردم شود و در کوچه ٤ متری برج بسازی، وضع بهتر از این نخواهد شد. اینها روش‌های غلطی است و حتما در دوران روی کار آمدن اصلاح‌طلبان در شورای شهر باید این نوع رفتارها متوقف شوند. اصلاح امور شهری باید از اهداف مهم شهردار باشد؛ نه به دست آوردن جایگاه ریاست‌جمهوری. بعد شروع کند و از افراد امتیاز بگیرد. اینها خلاف شرع، خلاف قانون و هم دور از شأن مدیر در جمهوری اسلامی است که به این صوررت عمل کند. با خدمت به مردم مغایر است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر