کد خبر: 25131
A

سردار اشتری: نیروهای نظامی در آمادگی کامل به سر می برند

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توانایی بالای نیروهای نظامی مستقر در مرزها گفت: نیروهایی که امروز در مرزهای کشور به منظور برقراری امنیت مستقر هستند، در آمادگی کامل به سر می برند و از روحیه بالایی برخوردارند.

سردار اشتری: نیروهای نظامی در آمادگی کامل به سر می برند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اعلام کرد: امروز نیروهای نظامی ما آماده اند تا با تمام وجود از مرزهای کشور مراقبت کنند و در این زمینه به جانفشانی بپردازند.
وی عملکرد نیروهای انتظامی و مرزبانی را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: نیروی انتظامی در سطح کشور اقدام های قابل قبولی انجام داده و عملکرد مطلوبی به جای گذاشته است.
وی با اشاره به عملیات اخیر تروریست ها در تهران گفت: در این عملیات نیروهای کلانتری حرم با هوشیاری هرچه تمام تر در اقدامی سریع اجازه ندادند که آنان به اهداف خود دست پیدا کنند.
فرمانده ناجا به عملکرد پلیس در زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و افزود: برقراری امنیت در دوران انتخابات کار بزرگی بود که نیروی انتظامی به خوبی توانست از عهده آن بر آید.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز حساسیت ها را به خوبی درک می کنند و منطقه را به خوبی می شناسند.
آیت الله مصطفی علما با اشاره به رشادت های نیروهای مسلح، عنوان کرد: برای نیروهای امنیتی که عملیات ها را برای اسلام و اعتلای آن انجام می دهند، خستگی معنی ندارد.

** فرمانده ناجا: دیدار با خانواده های شهدا، روحیه آفرین است
فرمانده ناجا با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا برای فرماندهان روحیه آفرین است، گفت: شهدا با جانفشانی ها و رشادت های خود بیشترین خدمت را به کشور و نظا‌م مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اند.
سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در دیدار با خانواده های شهدای مرزبانی و انتظامی که در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: یکی از اهداف سفر من و همکارانم به کرمانشاه دیدار با خانواده شهدا بود که به لطف خدا انجام شد.
وی افزود: در این سفر با جمعی از خانواده های شهدایی که در عملیات های انتظامی و مرزبانی به شهادت رسیده و یا در دوران دفاع مقدس جان خود را برای دفاع از کشور اهدا کرده بودند، دیدار و گفت و گو کردیم.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه والای خانواده های شهدا عنوان کرد: هدف ما از دیدار با خانواده های شهدا ارج نهادن به ایثارگری های آنان و فرزندانشان است.
سردار اشتری افزود: مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مدام بر حمایت از خانواده های شهدا تاکید دارند و فرماندهان نیز موظف هستند به صورت مستمر با آنان دیدار کنند.
وی تاکید کرد: هر یک از شهدا با نثار خون خود بالاترین خدمت را به کشور و انقلاب کرده اند، از این رو امیدواریم بتوانیم زحمات خانواده های آنان را جبران کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی روز گذشته به منظور بازدید از پایانه های مرزی خسروی، پرویزخان و شیخ صله وارد استان کرمانشاه شد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت بیش از 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر