کد خبر: 25193
A

حرکت قطارهای ایستگاه متروی شهرری به حالت عادی بازگشت/ معاون فرماندار شهر ری: ضارب کشته شد/ سه مجروح در حادثه متروی شهر ری

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مترو تهران گفت: در پی نزاع شخصی دو نفر در ایستگاه متروی شهر ری و توقف چن دقیقه‌ای حرکت قطار ها، مسافرگیری در ایستگاه متروی شهرری آغاز شده است.

حرکت قطارهای ایستگاه متروی شهرری به حالت عادی بازگشت/ معاون فرماندار شهر ری: ضارب کشته شد/ سه مجروح در حادثه متروی شهر ری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ مقدم با اشاره به اینکه توقف چند دقیقه‌ای حرکت قطارها در ایستگاه مترو شهرری به دلیل نزاع شخصی دو نفر که صبح امروز رخ داد، به حالت عادی برگشته و حرکت‌ها ادامه دارد، اظهار کرد: دقایقی پیش به دلیل نزاع شخصی دو نفر در ایستگاه مترو شهرری، حرکت قطارها به خاطر امنیت جان مسافران به مدت چندین دقیقه متوقف شده بود که در حال حاضر حرکت قطارها به روال عادی بازگشته است.

به گفته مدیرکل روابط عمومی مرکز ارتباطات مترو تهران نیروهای پلیس در محل حضور یافته و پیگیر موضوع هستند و اطلاعات مربوط به این نزاع را باید ناجا اطلاع‌رسانی کند.

همچنین تمهیدی در گفت‌وگو با شبکه خبرگفت: درگیری لفظی بین یکی از شهروندان با یک روحانی بر سر موضوع امر به معروف و نهی از منکر اتفاق افتاد که  در نهایت به درگیری فیزیکی منجر شد. این فرد با چاقو به روحانی حمله کرد و به وی آسیب رساند.

با دخالت نیروی انتظامی فرد ضارب مورد اصابت گلوله قرار گرفت که به دلیل جراحت وارده ظاهرا فوت کرده است.روحانی آسیب دیده با اورژانس به بیمارستان منتقل شده است. در این حادثه نفری دیگری با فرد ضارب درگیر شد که در نهایت باعث آسیب دیدن دست وی شد. در این حادثه مجموعا  سه نفر مجروح شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر