کد خبر: 25541
A

حکم 10 سال زندان و 74 ضربه شلاق تتلو چه شد؟

امیر مقصودلو (تتلو) قبل از اینکه در انتخابات اخیر به طور کامل در اختیار تیم رسانه ای اصولگرایان قرار بگیرد، دارای چند پرونده اتهامی در قوه قضاییه بوده است که در آخرین مورد آن در سال 1395 بوده که در حکم بدوی به 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شده است اما هنوز سرنوشت این حکم قضایی نا معلوم مانده است

حکم 10 سال زندان و 74 ضربه شلاق تتلو چه شد؟

دیده بان ایران: امیر مقصودلو (تتلو) قبل از اینکه در انتخابات اخیر به طور کامل در اختیار تیم رسانه ای اصولگرایان قرار بگیرد، دارای چند پرونده اتهامی در قوه قضاییه بوده است که در آخرین مورد آن در سال 1395 بوده که در حکم بدوی به 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شده است اما پس از پیوستن او به کمپین انتخاباتی اصولگراها، سرنوشت این حکم قضایی نامعلوم مانده است.

تتلو که به دلیل رفتارها و تصاویر منتشره غیراخلاقی در زمان فعالیت زیرزمینی خوانندگی چندین بار بازداشت شد، اوایل سال 95 با انتشار یک فایل صوتی توهین آشکار و رکیکی به بازپرس پرونده خود کرد. پس از آن، در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۵ رسانه ها به نقل از دادستان تهران نوشتند: {صبح امروز جعفری دولت آبادی اعلام کرد: «به موجب حکم صادره از محاکم تهران، یکی از خوانندگان زیرزمینی به ده سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است که با توجه به اعلام گذشت یکی از شکات، یک دوم مجازات حبس تعلیق شده است.» ساعاتی بعد از اعلام این خبر امیرحسین مقصودلو معروف به امیرتتلو با انتشار پست اینستاگرامی اعلام کرد که حضور در زندان را به زیر پا گذاشتن اعتقاداتش ترجیح می دهد! 

 

سایت جام جم آنلاین، متعلق به صداوسیما هم در تاریخ سه شنبه 18 آبان 1395  نوشت: مرادخانی معاونت هنری وزارت ارشاد در رابطه با حکم صادره امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو هم گفت: حکم دادستانی درباره ده سال حبس این خواننده ارتباطی با فعالیت های موسیقایی او ندارد.

اتهام زنی و توهین‌های جدید؛ از آتنا تا اهالی ورزش و ...

این در حالیست که این خواننده غیرمجاز، پس از نزدیک کردن خود به رسانه های اصولگرا و حمایت از کاندیدای انتخاباتی آنان اخیرا با آسودگی خیال از حکم سنگین 10 ساله حبس خود، دایره بی ادبی و جسارت خود را به افراد مورد احترام جامعه افزایش داده و به لفاظی های مورد علاقه و باب طبع برخی از محافل رسانه‌ای تندروها افزایش داده است! نوشته وقیحانه تتلو بعد از قتل فجیع آتنا، بازتاب های گسترده پیدا کرد تا جاییکه در تازه ترین اتفاق خانواده آتنا اصلانی از هنرمندان خواستند تا آن‌ها را در شکایت علیه خواننده مذکور، حمایت کنند. تتلو در نوشته خود ادعا کرده بود ریشه این حوادث به مشکل حجاب بر می گردد!!

از سوی دیگر، صفحه تتلو در اینستاگرام اخیراً شاهد انتشار مطالبی جنجالی تهاجمی علیه هنرمندان و قشرهای مختلف است. (از جمله استاد شجریان، علی دایی، مهدی طارمی، سردار آزمون و ...) در این صفحه مطالبی با ادبیات مشابه رسانه های تندرو درج می شود. تتلو که پیش از این حمایت کاندیدای اصولگرایان(ابراهیم رئیسی) را جلب کرده بود هفته گذشته در جشن تولد خبرگزاری فارس نشان افتخار گرفت!

امیرتتلو که بعد از پست سردار آزمون درباره آتنا، به او بی احترامی کرده بود، این بار با حاشیه امنی که از حمایت‌های سیاسی اخیر برای خود قائل شده است، به مهدی طارمی هم حرف های بی ادبانه و در شان خودش زده است. حال باید دید مقامات ذیربط قضایی که خود قبلا از بی ادبی و نیش او (بی حرمتی به بازپرس پرونده‌اش) در امان نمانده‌اند، در حمایت از شان خانواده آتنای معصوم و همچنین چهره‌های هنری و ورزشی و ملی، پرونده ای را علیه این خواننده زیرزمینی باز می‌کند و  به این توهین ها رسیدگی خواهد کرد یا این استدلال که او به دلیل فعالیت های انتخاباتی اش دارای یک حاشیه امن!! شده بیشتر قوت خواهد گرفت...؟ از آن مهمتر اصولا پرونده قبلی او (محکومیت 10 ساله به زندان و تحمل 74 ضربه شلاق) به کجا انجامید؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر