کد خبر: 25696
A
الهام فخاری در گفتگو با دیده بان ایران؛

حضور "الهه کولایی" در لیست کاندیدا نتیجه اشتراک نظر تمامی اعضا بود/ در حال حاضر شورا برنامه ای برای جایگزینی آقایان بیطرف و شریعتمداری ندارد

عضو شورای پنجم شهر تهران در رابطه با جایگزین کردن گزینه های مستعفی اظهار کرد: لزومی برای 7 نفره بودن لیست کاندیدا وجود ندارد چراکه درحال حاضر لیست مملو از کاندیدایی است که رزومه درخشانی دارند و سال هاست که در تمامی کرسی ها خدمت کرده اند.

حضور "الهه کولایی" در لیست کاندیدا نتیجه اشتراک نظر تمامی اعضا بود/ در حال حاضر شورا برنامه ای برای جایگزینی آقایان بیطرف و شریعتمداری ندارد

دیده بان ایران- سپیده اجلالی: پس از انتشار خبر انصراف آقایان شریعتمداری و بیطرف از گزینه های مطرح شورای شهر برای تصدی شهرداری تهران که در متن استعفای خود عدم آمادگی لازم را علت اصلی این  انصراف اعلام کرده بودند. "حسن خلیل آبادی" طی گفتگویی که در  همین رابطه به دیده بان ایران گفت که قرار گرفتن نام این افراد مطابق تمایل و خواسته های خود آنها بود و احتمال بازگشت مجدد این افراد به لیست کاندیدا وجود دارد.

 الهام فخاری، دیگر عضو شورای پنجم شهر تهران، در تشریح همین موضوع  به خبرنگار دیده بان ایران گفت: در حال حاضر شورا قصد جایگزین کردن گزینه هایی را به جای افرادی که اعلام عدم آمادگی جهت اداره شهر تهران را نداشتند را ندارد.

وی در خصوص لیست 7 نفره نیز افزود: لزومی بر 7 نفره بودن لیست کاندیدا وجود ندارد چراکه درحال حاضر لیست مملو از کاندیدایی است که رزومه درخشانی دارند و سال هاست که در تمامی کرسی ها خدمت کرده اند.

 

عضو شورای پنجم شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا  قرار گرفتن نام "الهه کولایی" بر اساس اتفاق نظر تمامی اعضای شورا بوده است یا بیشتر حالت نمایشی دارد، تصریح کرد: خانوم کولایی از زنان فرهیخته کشور هستند. تمامی اعضای شورا بر اساس جریان و دیدگاه اصلاحات نظری مثبت بر روی ایشان را دارند که یکی از دلایل این اشتراک نظر و اقبال اعضا از آن، آرای خوبی است که کسب کردند.

وی ادامه داد: تاکنون افراد بی شماری در سمت های مختلف؛ خدمت های شایانی کرده اند که عنوان رشته های تحصیلی آنها با موقعیت شغلی شان متفاوت بوده و یا اصلا" ربطی نداشته است. خانوم کولایی نیز در صورت کسب آرا و شهردار شدن از این قاعده مستثنی نخواهند بود. و چه بسا شهردار شدن ایشان نکات مثبت بسیاری را هم به دنبال خواهد داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر