کد خبر: 26016
A

۴ عنوان اتهامی حمید فلاح هروی قرائت شد

کیفرخواست صادره برای حمید فلاح هروی متهم ردیف سوم پرونده فساد نفتی از سوی نماینده دادستان تهران قرائت شد.

۴ عنوان اتهامی حمید فلاح هروی قرائت شد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات همدستان بابک زنجانی و پس از موکول شدن ادامه دفاعیات وکلای مهدی شمس به جلسات آتی، نماینده دادستان تهران کیفرخواست حمید فلاح هروی متهم ردیف سوم پرونده را قرائت کرد.

نجفی با اشاره به عناوین اتهامی فلاح هروی گفت: طبق کیفرخواست فقط یکی از اتهامات حمید فلاح هروی فرزند علی متولد ۱۳۴۰ – مشهد فاقد سابقه کیفری که از ۹۲/۱۲/۲۸در بازداشت است افساد فی الارض است.

وی افزود: افساد فی الارض از طریق مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی با علم به ضربه زدن به نظام اقتصادی، مشارکت عامدانه و عالمانه برای تشکیل شبکه سازمان یافته برای جعل اسناد از دیگر اتهامات حمید فلاح هروی است.

نجفی با بیان اینکه مشارکت در کلاه برداری نیز از دیگر اتهامات متهم ردیف سوم است تصریح کرد: مشارکت در کلاه برداری از شرکت نفت و همچنین مشارکت در کلاه برداری از سازمان تأمین اجتماعی با محتوای ۵ فقره چک به ارزش ۴۴۴ میلیارد و ۵۲۴ میلیون ین ژاپن هم از دیگر عناوین اتهامی وی محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در کیفرخواست صادره برای حمید فلاح هروی مشارکت در پولشویی به ارزش بیش از ۱۴۸ میلیارد ریال، تملک عواید ناشی از جرم هم چهارمین عنوان اتهامی فلاح هروی است. 

نماینده دادستان تهران با بیان اینکه اقدامات بابک زنجانی با همکاری فلاح هروی بوده است طبق کیفرخواست صادره تقاضای محاکمه وی را از دادگاه خواستار شد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر