کد خبر: 26080
A
علی اعطا عضو شورای شهر پنجم در گفتگو با دیده بان ایران؛

شهردار شدن "نجفی" حقیقت ندارد/هنوزدوهفته فرصت داریم/ شورای شهر تهران روند قبلی انتخاب شهردار را طی خواهد کرد

علی اعطا در خصوص گمانه زنی های موجود مبنی بر شهردار شدن آقای نجفی و تدوین برنامه های موجود اظهار کرد: آقای نجفی از افراد شایسته و توانمند کشور هستند که با توجه با کسب میزان بالاترین رای، یکی از کاندیدای جدی ما هستند اما در حال حاضر هیچ یک از کاندیدا به عنوان فرد نهایی انتخاب نشده اند.

شهردار شدن "نجفی" حقیقت ندارد/هنوزدوهفته فرصت داریم/ شورای شهر تهران روند قبلی انتخاب شهردار را طی خواهد کرد

دیده بان ایران_ سپیده اجلالی: هنوز دو هفته تا معرفی شهردار جدید تهران از جانب اعضای شورای شهر پنجم تهران باقی مانده است. قرار بر این بود که تمامی هفت کاندیدای نهایی در این مدت، برنامه و رزومه های خود را ارائه و پرزنت کنند در نهایت پس از اخذ آرای اعضای شورای شهر تهران، فرد مذکور به عنوان شهردار جدید تهران معرفی گردد.

اما دقایقی پیش، حسین مرعشی یکی از هفت کاندید منتخب و نهایی شورا، در گفتگو با خبرگزاری ایسنا بیان داشت که آقای نجفی روز گذشته این سمت را پذیرفتند و اکنون در حال تنظیم برنامه خود برای ارائه هستند. این خبربه سرعت در تمامی رسانه ها و فضای مجازی منتشر گردیده است اما نکته قابل توجه این است که آیا مرعشی تصمیم نهایی برای انتخاب شهردار تهران بدون نظر اعضای شورا گرفته است یا خیر!؟

از همین رو علی اعطا عضو شورای پنجم شهر تهران در این باره به خبرنگار دیده بان ایران گفت: این خبر شایعه ای بیش نیست. چراکه تمامی اعضا بر روی این مسئله حساس هستند و همانطور که قبلا گفته شده بود، هفت کاندیدای نهایی در طی دو هفته زمان موجود، در حال ارائه و تشریح برنامه ها و رزومه های کاری خود هستند و شورا پس از اتمام این پروسه و رای گیری نهایی اقدام به معرفی شهردار تهران خواهد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: آقای نجفی از افراد شایسته و توانمند کشور هستند که با توجه با کسب میزان بالاترین رای، یکی از کاندیدای جدی ما هستند اما در حال حاضر هیچ یک از کاندیدا به عنوان فرد نهایی انتخاب نشده اند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر