کد خبر: 26399
A

پایان محدودیت‌ ترافیکی تحلیف در بهارستان/ آغاز محدودیت در ولنجک

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از لغو محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در اطراف ساختمان مجلس شورای اسلامی و آغاز محدودیت‌های ترافیکی در مجل سالن اجلاس سران خبر داد.

پایان محدودیت‌ ترافیکی تحلیف در بهارستان/ آغاز محدودیت در ولنجک

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگویی ، در این‌باره گفت: با توجه به اتمام مراسم تحلیف و خروج هیات‌های شرکت کننده در این مراسم از ساختمان مجلس، دقایقی پیش محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در خیابان‌های اطراف مجلس شورای اسلامی لغو شده و تردد در این منطقه به حالت عادی بازگشت.

وی با بیان اینکه تردد خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین همچون کامیون، کامیونت و... تا ساعت 24 امشب در معابر تهران ممنوع است، گفت: با توجه به حضور هیات‌های خارجی در سالن اجلاس سران محدودیت‌های ترافیکی دراین منطقه آغاز شده و مسیر جنوب به شمال خیابان یمن مسدود شده و و مسیر جایگزین بزرگراه چمران به سمت غرب و خیابان کچویی خواهد بود. همچنین مسیر غرب به شرق خیابان رشید الدین فضل الله از ابتدای خیابان جدید الاحداث در غرب پارکینگ  طبقاتی نمایشگاه بین‌المللی نیز مسدود شده و مسیر جایگزین چمران و کچویی است.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشکر از همکاری شهروندان و رانندگان با پلیس گفت: ممکن است تا پایان امشب به دلیل تردد هیات‌های خارجی در سطح شهر محدودیت‌های موقت تردد در برخی معابر اجرا شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر